۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
دعوت هیات رئیسه دانشگاه هنر اصفهان از جامعه دانشگاهی جهت حضور حداکثری در انتخابات
امیدوارم ان‌شاءالله خدا ملّت ایران را سرافراز از این انتخابات خارج کند. سرافرازی به چیست؟ سرافرازی به دو مطلب است: در درجه‌ی اوّل، «مشارکت حدّاکثری»، در درجه‌ی بعد، «انتخاب اصلح»؛ هر دوی اینها مهم است.   "از سخنان رهبر معظم انقلاب در روز عید سعید غدیر خم"

نظام مقدس جمهوری اسلامی از نخستین روز استقرار، حیات و هویت خود را به انتخاب مردم گره زد و از رفراندوم فروردین 1358 برای تعیین نوع حکومت پس از انقلاب تا به امروز، دهها انتخابات برای تعیین مسئولان رده های مختلف کشور برگزار نمود. اینک چهل و پنج سال از استقرار نظام اسلامی که نتیجه صدها سال مبارزه و مجاهدت و ایثار ملت بزرگوار برای استقرار عدالت و اخلاق و امنیت و رفاه در ایران مان بود، می گذرد و ملت عزیز ایران، باز هم باید به پای صندوق های رای برود و انتخاب کند؛ انتخابی که یک سال زودتر از موعد و در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و انقلابی، رقم خواهد خورد؛ "انتخاب" حضور در پای صندوق های رای برای "انتخاب" رئیس جمهور.
وقایع هفته های اخیر به وضوح نشان می دهد که دشمنان و بدخواهان ایران، هر چه به روز 8 تیر نزدیک می شویم، یا شدت و حجم بیشتری بر طبل تحریم و عدم حضور می کوبند تا مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت شان بازدارند.
حال آنکه انتخابات، راه‌حل مشکلات کشور است و به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ ""اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج... و این انتخابات‌ها یکی از بزرگ‌ترین محسناتش جلوگیری از رکود است... مردم با انتخابات، کسانی را که با فکر سیاسی و جهت‌گیری سیاسی یا اقتصادی یا فرهنگی آن‌ها همراه‌اند، سر کار می آورند.""

دانشگاهیان عزیز هنر اصفهان!
تجربه نشان داده است که هر گاه ملت بزرگ ایران، حضوری گسترده پای صندوق های رای داشته اند، انرژی مضاعفی برای حل مشکلات کشور پدیدار گشته و مسئولان خدمتگزار با انگیزه های قوی تر، قدم برداشته اند و دشمنان و بدخواهان، صدها گام به عقب رانده شده و از افزایش فشار مایوس گشته اند.
بر این اساس، از شما دانشگاهیان فرهیخته دانشگاه هنر اصفهان با هر سلیقه و نگاهی را به حضور گسترده در پای صندوق های رای دعوت می نمائیم و تاکید می کنیم که این حضور؛ ضامن آرامش، امنیت، استقلال و پیشرفت مادی و معنوی و حل و فصل مشکلات ایران بزرگ خواهد بود انشاءالله.

هیات رئیسه دانشگاه هنر اصفهان
َ
تاریخ:
1403/04/06
تعداد بازدید:
212
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal