۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
امور همکاری های علمی و بین المللی؛
برگزاری دوازدهمین جلسه نشست کنسرسیوم دفاتر ارتباطات بین الملل دانشگاه های شهر اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی
برگزاری دوازدهمین جلسه نشست کنسرسیوم دفاتر ارتباطات بین الملل دانشگاه های شهر اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی
12 جلسه مشترک کنسرسیوم دفاتر روابط بین الملل دانشگاه ها و پارک علم و فنآوری شهر اصفهان با هدف تشریک مساعی و ایجاد یک شبکه همکاری منسجم در راستای حل مسائل و مشکلات پیش روی دانشگاهها در زمینه های ارتباطلات بین الملل در دفتر ریاست دانشگاه هنر اصفهان در تاریخ 27 دی ماه 1401 برگزار گردید. این کنسرسیوم از سال 1397 پایه گذاری و تشکیل شد و شامل دفاتر روابط بین الملل دانشگاههای علوم پزشکی، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه هنر اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی است (IUN).
در این ملاقات دکتر علیرضا خواجه احمد عطاری ضمن خوش آمد به میهمان مدعو، لزوم معرفی فعالیت های علمی، هنری و اقتصادی دانشگاههای سطح شهر اصفهان را بر اساس سابقه دیرینه و تاریخی اصفهان مد نظر قرار داد. وی همچنین با اشاره به این نکته که شهر اصفهان در مسیر جاده ابریشم قرار داشته، فعالیت های هنری، علمی و مدنی در اصفهان را بعنوان یک شهر پایلوت در مناسبات بین المللی در مرکز ایران، و غنی در ایجاد دیپلماسی بین المللی دانست.
همچنین اقای سالاریان ریاست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان ضمن ابراز خشنودی از وجود کنسرسیوم دفاتر روابط بین المللی دانشگاهها و شهرک علمی و تحقیقاتی (IUN)، فعالیت های انجام شده را در خور تقدیر دانست. همچنین رایزنان علمی جمهوری اسلامی ایران در چین، ژاپن و کره جنوبی و در حوزه جنوب شرق اسیا و اقیانوسیه در این نشست حضور به هم رساندند و در ارتباط با روند فعالیت های برنامه ریزی شده و شرح وظایف محوله در حوزه فعالیت خود، توضیحات مفیدی را به سمع شرکت کنندگان رساندند. همچنین  آقای دکتر شاهیوندی عضو هیئت علمی گروه معماری به عنوان عضو مدعو از دانشگاه هنر اصفهان در این نشست، به ایراد گزارش فعالیت های گسترده چند ساله خود با سازمان WHO پرداختند.
در طول نشست گزارشات فعالیت های انجام شده توسط مسئولین دانشگاهها و شهرک ایراد گردید و همچنین مشکلات و نقطه نظرات گوناگونی در راتباط با وضعیت دانشجویان خارجی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1401/11/04
تعداد بازدید:
1028
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal