۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
امور فرهنگی:
کسب عنوان برگزیده نماینده دانشگاه هنر اصفهان در دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت
کسب عنوان برگزیده نماینده دانشگاه هنر اصفهان در دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت
اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت در حالی بصورت مجازی و با حضور دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی، مهندس عسگری مدیرکل حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی و سایر کارشناسان و مسئولان اجرایی جشنواره به میزبانی دانشگاه الزهرا برگزار گردید که در این نشست اتحادیه معماری، مرمت شهرسازی ایران موفق به کسب عنوان اتحادیه برگزیده در این جشنواره گردید.
برگزاری لیگ معماران جوان ایران و جذب حمایت های بین المللی، عملکرد موفق در ارتباطات بین سازمانی و برگزاری رویدادهای ملی مسئله محور و حمایت از رویدادهای انجمنهای علمی سراسر کشور در کنار ابزارهای اجرایی اتحادیه نظیر نشریه علمی تخصصی سروین، نقش عمده ای در کسب این عنوان ایفا نموده است.
لازم به ذکر است،یک کرسی از 5 کرسی شورای مرکزی این دوره اتحادیه در بازه مورد بررسی مربوط به دبیر اسبق انجمن علمی مرمت دانشگاه هنراصفهان، آقای محمدحسین مهدوی قهساره به نمایندگی از این دانشگاه می باشد.
کسب این افتخار را به جامعه دانشجویی دانشگاه هنراصفهان و انجمن های علمی تابعه در سراسر کشور در حوزه های معماری، مرمت و شهرسازی و اعضای شورای مرکزی این اتحادیه صمیمانه تبریک و تهنیت می گوییم.
تاریخ:
1399/06/03
تعداد بازدید:
7597
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal