ENGLISH
نسخه قدیمی سایت
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مجموعه تصاویر
تور مجازی
ورود / عضويت
ارتباط با ما
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه نخست
درباره دانشگاه
obj_others_block50
هيات علمي
obj_others_block51
دانشجويان
obj_others_block52
كارمندان
obj_others_block53
دانش آموختگان
obj_others_block54
آموزش های آزاد
جایزه شهید بهروز مرادی
دوباره تلاش کنید
دستورالعمل ثبت نام (اينترنتي و حضوري) پذيرفته شدگان دانشگاه هنر اصفهان ( دوره دكتري سال تحصيلي 99-1398)
پذيرفته شده محترم، ضمن تبريك قبولي و آرزوي موفقيت براي شما، مراحل ثبت نام به شرح ذيل مي باشد. لطفاً قبل از هرگونه اقدام، موارد مندرج در اين دستورالعمل را با دقت مطالعه فرماييد.
مراحل ثبت نام اينترنتي (انجام اين مرحله از طريق رايانه شخصي، كافي نت و ...)
1- زمان ثبت نام اينترنتي
پذيرفته شدگان مقطع دكتري مي بايست صرفاً از تاريخ 14/ 06/ 98 تا 19/ 06/ 98 به آدرس
https:\\edu.aui.ac.ir
مراجعه نموده و ثبت نام اينترنتي خود را انجام دهند، ضمنا زمان ثبت نام حضوري متعاقبا اعلام خواهد شد.
2- مدارك مورد نياز براي ثبت نام غيرحضوري (اينترنتي):
مدارك مورد نياز ثبت نام مي بايست به صورت رنگي اسكن و بر روي سايت بارگذاري شود . الزامي است تمامي مدارك با فرمت jpg و حجم كمتر از 256 كيلو بايت (كيفيت مناسب) اسكن و بارگذاري گردد .
در صورتي كه كپي سياه و سفيد هر يك از مدارك اسكن و بارگذاري گردد، زمان تحويل مدارك، مدرك مورد نظر توسط كارشناس خدمات آموزشي دانشكده تاييد نمي گردد .
1. تمام صفحات شناسنامه
2. تصوير اصل كارت ملي (پشت و رو)
3. فايل عكس 4×3 تهيه شده در سال جاري
4. مدركي كه وضعيت نظام وظيفه (شامل كارت پايان خدمت هوشمند، كارت معافيت هوشمند و ....)را براي برادران مشخص كند.
5. تصوير دانشنامه يا گواهي موقت دوره كارشناسي ارشد (در صورتي كه دانشجو تا تاريخ 31/ 06/ 98 فارغ التحصيل مي شود مي بايست تصوير فرم گواهي معدل مندرج در دفترچه سازمان سنجش را بارگذاري نمايد)
6. تصوير دانشنامه يا گواهي موقت دوره كارشناسي
3-راهنماي نحوه ثبت نام اينترنتي از طريق سايت خدمات آموزشي
فايل راهنماي ثبت نام اينترنتي پذيرفته شدگان را از سايت
https://edu.aui.ac.ir
دانلود نموده و قبل از شروع ثبت نام اينترنتي مطالعه نماييد. 4-زمان ثبت نام حضوري، تحويل مدارك و تشكيل پرونده فيزيكي
الزامي است دانشجويان پس از اتمام ثبت نام اينترنتي و گرفتن پرينت مشخصات كامل دانشجو، جهت ثبت نام حضوري و تحويل مدارك(در تاريخي كه متعاقبا از طريق همين سايت اطلاع رساني خواهد شد) به اداره آموزش دانشگاه مراجعه نمايند.
لازم به ذكر است ثبت نام قطعي دانشجويان جديدالورود منوط به مراجعه دانشجو به دانشگاه هنر اصفهان و ثبت نام حضوري (تحويل مدارك) در تاريخ اعلام شده است.
مدارك مورد نياز جهت تشكيل پرونده فيزيكي در زمان ثبت نام حضوري
1. 12 قطعه عكس تمام رخ 4*3 تهيه شده در سال جاري
2. اصل و دو برگ تصوير مدرك كارشناسي مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كه در آن معدل دوره كارشناسي قيد شده باشد.
3. اصل و دو برگ تصوير مدرك كارشناسي ارشد مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كه در آن معدل دوره كارشناسي ارشد قيد شده باشد.
4. ارائه اصل شناسنامه و دو سري كپي از همه صفحات
5. ارائه اصل كارت ملي و دو سري كپي
6. مدركي كه وضعيت نظام وظيفه (شامل كارت پايان خدمت هوشمند، كارت معافيت و ....) را براي برادران مشخص كند.
توضيح:
1- در صورت مفقود شدن كارت ملي يا شناسنامه داشتن نامه درخواست المثني از اداره ثبت احوال الزامي مي باشد.
2- از مدارك تحصيلي قبلي كپي تهيه گردد، زيرا بعد از تشكيل پرونده هيچگونه مدركي به دانشجو تحويل داده نخواهد شد.
3- حضور دانشجو جهت ثبت نام حضوري الزامي است.
4- ورود دانشجو و همراهان، جهت ثبت نام و پذيرش، بدون رعايت پوشش اسلامي (مقنعه و مانتو اداري براي خواهران و پوشش متعارف محيط دانشگاهي براي آقايان) ممنوع است.
آدرس محل ثبت نام:
اصفهان، خيابان حكيم نظامي، چهارراه خاقاني، صندوق پستي 1744، دانشگاه هنر اصفهان
در صورت داشتن هرگونه سوال يا مشكل در ثبت نام اينترنتي با شماره تلفن 36262363-031 (داخلي 8) تماس حاصل فرماييد.
اداره آموزش
تاریخ:
1398/06/16
تعداد بازدید:
6877
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به
دانشگاه هنر اصفهان
مي باشد.
ورود اعضا
آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه
پرسش های متداول و پاسخ
تلفن های دانشگاه
درباره دانشگاه
ریاست دانشگاه
ساختمان های دانشگاه
مصوبات هیأت امنا
نگارخانه
آموزش
آئین نامه ها و کاربرگ ها
سامانه آموزش
سامانه آموزش مجازی
پژوهش
سامانه اطلاعات پژوهشی
سامانه دسترسی به مقالات علمی
سامانه کتابخانه
سامانه نشریات علمی
فرم ها و آئین نامه های پژوهشی
مرکز نشر دانشگاه
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
اتوماسیون تغذیه
پست الکترونیک
سامانه اساتید
سامانه حقوق
سامانه وب کنفرانس
عمومی
اسامی اعضای هیئت علمی
خدمات رفاهی
دبیرخانه هیأت اجرایی جذب
سامانه گردشگری و رفاهی
سامانه منابع انسانی
آموزش
آئین نامه ها و مقررات
اطلاعیه های اداره آموزش
تقویم آموزشی
تماس با آموزش
سامانه آموزش
سامانه آموزش مجازی
راهنمای سامانه های آموزشی و مجازی
کاربرگ ها
نتایج رأی کمیسیون موارد خاص و شورای آموزشی دانشگاه
پژوهش
سامانه دسترسی به مقالات علمی
سامانه نشریات علمی دانشگاه
حمایت از پایان نامه
فرم ها و آئین نامه های پژوهشی
کانون های پژوهشی
کتابخانه مرکزی
مرکز رشد
مرکز نشر دانشگاه
دانشجویی و فرهنگی
آئین نامه و فرم ها
اتوماسیون تغـذیه
اتوماسیون خوابگاه
اداره تربیت بدنی
اداره رفاه
انجمن های علمی
تشکل های دانشجویی
صندوق رفاه دانشجویی
کانون های فرهنگی
مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی
نشریات دانشجویی
هیئت علی اکبر(ع)
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
پست الکترونیک
سامانه اساتید
سامانه وب کنفرانس
صدور
صدور تاییدیه فراغت از تحصیل
صدور دانشنامه وریز نمرات درسی
صدور گواهینامه موقت فراغت از تحصیل
صدور گواهی جهت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد
امور فارغ التحصیلی
انجام امور فارغ التحصیلی کلیه مقاطع
انجمن فارغ التحصیلان
جشن فارغ التحصیلی
رتبه فارغ التحصیلی
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
اتوماسیون تغذیه
پست الکترونیک
سامانه حضور وغیاب
سامانه حقوق
سامانه وب کنفرانس
عمومی
اتوماسیون درخواست کالا از انبار
خدمات رفاهی
سامانه گردشگری و رفاهی
سامانه منابع انسانی
شورای صنفی کارمندان
کانون اندیشه دینی
واحد آموزش کارکنان
Powered by
Dorsa
Portal