دانشگاه هنر اصفهان
دستورالعمل ثبت نام (اينترنتي و حضوري) پذيرفته شدگان دانشگاه هنر اصفهان ( دوره دكتري سال تحصيلي 99-1398)
پذيرفته شده محترم، ضمن تبريك قبولي و آرزوي موفقيت براي شما، مراحل ثبت نام به شرح ذيل مي باشد. لطفاً قبل از هرگونه اقدام، موارد مندرج در اين دستورالعمل را با دقت مطالعه فرماييد.
مراحل ثبت نام اينترنتي (انجام اين مرحله از طريق رايانه شخصي، كافي نت و ...)
1- زمان ثبت نام اينترنتي
پذيرفته شدگان مقطع دكتري مي بايست صرفاً از تاريخ 14/ 06/ 98 تا 19/ 06/ 98 به آدرس https:\\edu.aui.ac.ir مراجعه نموده و ثبت نام اينترنتي خود را انجام دهند، ضمنا زمان ثبت نام حضوري متعاقبا اعلام خواهد شد.
2- مدارك مورد نياز براي ثبت نام غيرحضوري (اينترنتي):
مدارك مورد نياز ثبت نام مي بايست به صورت رنگي اسكن و بر روي سايت بارگذاري شود . الزامي است تمامي مدارك با فرمت jpg و حجم كمتر از 256 كيلو بايت (كيفيت مناسب) اسكن و بارگذاري گردد .
در صورتي كه كپي سياه و سفيد هر يك از مدارك اسكن و بارگذاري گردد، زمان تحويل مدارك، مدرك مورد نظر توسط كارشناس خدمات آموزشي دانشكده تاييد نمي گردد .
1. تمام صفحات شناسنامه
2. تصوير اصل كارت ملي (پشت و رو)
3. فايل عكس 4×3 تهيه شده در سال جاري
4. مدركي كه وضعيت نظام وظيفه (شامل كارت پايان خدمت هوشمند، كارت معافيت هوشمند و ....)را براي برادران مشخص كند.
5. تصوير دانشنامه يا گواهي موقت دوره كارشناسي ارشد (در صورتي كه دانشجو تا تاريخ 31/ 06/ 98 فارغ التحصيل مي شود مي بايست تصوير فرم گواهي معدل مندرج در دفترچه سازمان سنجش را بارگذاري نمايد)
6. تصوير دانشنامه يا گواهي موقت دوره كارشناسي
3-راهنماي نحوه ثبت نام اينترنتي از طريق سايت خدمات آموزشي
فايل راهنماي ثبت نام اينترنتي پذيرفته شدگان را از سايت https://edu.aui.ac.ir دانلود نموده و قبل از شروع ثبت نام اينترنتي مطالعه نماييد. 4-زمان ثبت نام حضوري، تحويل مدارك و تشكيل پرونده فيزيكي
الزامي است دانشجويان پس از اتمام ثبت نام اينترنتي و گرفتن پرينت مشخصات كامل دانشجو، جهت ثبت نام حضوري و تحويل مدارك(در تاريخي كه متعاقبا از طريق همين سايت اطلاع رساني خواهد شد) به اداره آموزش دانشگاه مراجعه نمايند.
لازم به ذكر است ثبت نام قطعي دانشجويان جديدالورود منوط به مراجعه دانشجو به دانشگاه هنر اصفهان و ثبت نام حضوري (تحويل مدارك) در تاريخ اعلام شده است.
مدارك مورد نياز جهت تشكيل پرونده فيزيكي در زمان ثبت نام حضوري
1. 12 قطعه عكس تمام رخ 4*3 تهيه شده در سال جاري
2. اصل و دو برگ تصوير مدرك كارشناسي مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كه در آن معدل دوره كارشناسي قيد شده باشد.
3. اصل و دو برگ تصوير مدرك كارشناسي ارشد مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كه در آن معدل دوره كارشناسي ارشد قيد شده باشد.
4. ارائه اصل شناسنامه و دو سري كپي از همه صفحات
5. ارائه اصل كارت ملي و دو سري كپي
6. مدركي كه وضعيت نظام وظيفه (شامل كارت پايان خدمت هوشمند، كارت معافيت و ....) را براي برادران مشخص كند.
توضيح:
1- در صورت مفقود شدن كارت ملي يا شناسنامه داشتن نامه درخواست المثني از اداره ثبت احوال الزامي مي باشد.
2- از مدارك تحصيلي قبلي كپي تهيه گردد، زيرا بعد از تشكيل پرونده هيچگونه مدركي به دانشجو تحويل داده نخواهد شد.
3- حضور دانشجو جهت ثبت نام حضوري الزامي است.
4- ورود دانشجو و همراهان، جهت ثبت نام و پذيرش، بدون رعايت پوشش اسلامي (مقنعه و مانتو اداري براي خواهران و پوشش متعارف محيط دانشگاهي براي آقايان) ممنوع است.

آدرس محل ثبت نام:
اصفهان، خيابان حكيم نظامي، چهارراه خاقاني، صندوق پستي 1744، دانشگاه هنر اصفهان

در صورت داشتن هرگونه سوال يا مشكل در ثبت نام اينترنتي با شماره تلفن 36262363-031 (داخلي 8) تماس حاصل فرماييد.
 
اداره آموزش 
تاریخ:
1398/06/16
تعداد بازدید:
6876
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal