دوباره تلاش کنید
ارتباط با ما
ورود / اعضا
تالار گفتمان
نظر سنجی
ENGLISH
برگشت به صفحه معاونت اداری و مالی
1395/06/17
/Dorsapax/Data/Sub_11/File/enews_EToolsFile_77014eda-de89-4932-9a65-aa4da513bfe4يييي-06610c3a-86e8-4ebd-9df7-d2e6abde66d9.JPG
برگزاري مراسم معارفه سرپرست مديريت امور اداري و پشتيباني
مراسم معارفه سرپرست مديريت حوزه اداري و پشتيباني دانشگاه در روز چهارشنبه 17 شهريورماه سال 1395 در ساختمان مركزي دانشگاه برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم آقاي مهندس مهدي معيني معاون اداري و مالي دانشگاه از همكاري و زحمات همكاران دانشگاهي تقدير و تشكر كردند و گزارشي اجمالي از حوزه كاري آن معاونت ارايه و انتظارات خود و مجموعه دانشگاه را از حوزه مديريت اداري و پشتيباني مطرح نمودند.
مهندس معيني در بخش ديگري از صحبت هاي خود ضمن تاكيد بر رعايت قوانين و مقررات اداري از كاركنان دانشگاه خواست با همت و نيت خير خود درجهت ارتقاء اهداف دانشگاه، محيط و فضاي كاري و اداري تلاش كنند.
در ادامه آقاي محسن حيدري فرد سرپرست مديريت امور اداري و پشتيباني هم در سخناني به تبيين ديدگاههاي خود درباره وضعيت كارمندي دانشگاه پرداخت. محسن حيدري فرد درابتداي كلام خود گفت: از جناب آقاي دكتر كياني رياست محترم دانشگاه وجناب آقاي مهندس معيني معاون محترم اداري مالي تشكر مي كنم كه به من اعتماد كردند و اميدوارم با عملكرد مثبت و موثر، به اين اعتماد پاسخي شايسته دهم.
وي ادامه داد: برنامه ها و تدابير آينده مديريت اداري به طور اجمال درچند محور اصلي «كرامت، شفافيت، عدالت، تقويت دين مداري و افزايش بهره وري» دنبال خواهد شد. حيدري فرد افزود: از اين محورها، 4 مورد اول وظيفه و تكليف مديريت اداري است و افزايش بهره وري نيز با مشاركت موثر كاركنان محقق مي گردد.
وي تاكيد كرد: معتقدم در همه حال، كرامت و شخصيت تك تك كاركنان بايد حفظ گردد و هيچ امري، حتي كم كاري يا تخلف، نمي تواند بهانه اي براي هتك حرمت يا برخورد خارج از اخلاق اسلامي با كاركنان مجموعه شود و اين امر، شامل تمامي نيروها اعم از رسمي، پيماني، قراردادي و شركتي خواهد بود و مديريت اداري و زيرمجموعه او بايد در برخوردهاي اسلامي و انساني نمونه باشند. برهمين اساس، اخلاق را وجهه همت خود خواهم كرد و انشاءالله شرايطي را فراهم كنيم كه تك تك كاركنان به سهولت بتوانند با مدير اداري سخن بگويند، ايده بدهند و انتقاد كنند و واهمه نداشته باشند.
حيدري فرد در ادامه به تبيين مبحث شفافيت پرداخت و تصريح كرد: اين نيز ازوظايف امور اداري است. تمامي كاركنان بايد به تفصيل از حقوق خود درمجموعه آگاه باشند و في المثل نسبت به ميزان مرخصي، شرايط دير آمدن يا زود رفتن هاي روزانه، ميزان اضافه كار، شرايط تبديل وضعيت و مواردي ازاين قبيل داراي اطلاعات يكسان و مناسب شوند. بر اين اساس، در صورتي كه آئين نامه اي وجود داشته باشد بايد به همگان اعلام شود و اگر نباشد، بايد تدوين و اعلام گردد. وي افزود: مديريت اداري بايد وظايف كاركنان مجموعه را نيز شفاف كند تا شاهد نباشيم در برخي بخش ها، برخي از كاركنان با حجم زيادي از كار مواجه و برخي داراي فراغت بال گردند. سرپرست مديريت اموراداري در تبيين مبحث عدالت نيز گفت: شفافيت ركن مهم عدالت است و آگاه شدن كاركنان به حقوق و تكاليف خود، طبيعتا به تعميق و تقويت عدالت خواهدانجاميد. ضمن آنكه در يك نظام عادلانه، شايسته سالاري رقم خواهد خورد وافراد، بر اساس توانمندي ها و ابتكارات و ارزش هاي انساني و نه بر اساس روابط، ارتقا خواهند يافت. حيدري فرد افزود: تقويت دين مداري در حوزه
كاركنان نيز از تكاليف مدير اداري است و البته منظور از اين امر، صرفا پرداختن به ظواهر نيست. دين مداري سبب ارتقاي اخلاق اداري، بهره وري، خوش بيني به همكاران، حاكميت فضاي صميميت و انصاف و پرهيز از گلايه هاي درگوشي و دلخوري ها مي شود.
سرپرست مديريت امور اداري در ادامه به تبيين افزايش بهره وري پرداخت و تاكيد كرد: افزايش بهره وري محقق نخواهد شد مگر با تشريك مساعي و همكاري تك تك كاركنان و تصور مي كنم در اين بخش، وظيفه اصلي بر دوش كاركنان محترم و عزيز مجموعه است.
حاكم شدن نظم اداري در انجام وظايف و ورود و خروج، اصلاح ساختار اداري، تقويت و علمي كردن سيستم ارزيابي كاركنان، و تقويت فرايند آموزش هاي ضمن خدمت از جمله مهم ترين موارد افزايش بهره وري است. وي افزود: اگر سيستمي داراي نظم و انضباط و در عين حال اخلاق باشد، ضمن آنكه از تضييع حقوق تك تك كاركنان جلوگيري خواهد كرد و تفاوت غيرعادلانه هم بين رسمي و پيماني و قراردادي و شركتي قائل نخواهد شد اما در عين حال، مانع ويژه شدن معدود
افراد در سيستم مي شود.
حيدري فرد در پايان تاكيد كرد: همه آنچه عرض شد، نياز به توضيح و تفصيل دارد كه انشاءالله در آينده در نامه اي به كاركنان محترم دانشگاه عرضه خواهم كرد. تحقق اين اهداف مسلما نياز به زمان و رفع موانع احتمالي دارد اما همه مطمئن باشند كه با همكاري همكاران بزرگوار در حوزه مديريت اداري، در اين راه گام برخواهيم داشت و هر مقدار را كه بتوانم انجام خواهم داد چه يك روز در اين مسئوليت بمانم يا يك سال يا كمتر و بيشتر. وي تصريح كرد: من در مدت مسئوليت خود،«كادرسازي» براي دانشگاه را وجهه همت خويش خواهم كرد و از «باندسازي» كه به شدت مخالف روحياتم هست، پرهيز مي كنم.
سيستم اداري دانشگاه بايد نورچشمي داشته باشد اما نورچشمي، كسي نيست جز كارمندي كه توانمندي ها و مهارت هاي بيشتري دارد، متخلق به اخلاق اسلامي و سازماني است، داراي روحيه تعاون و تعهد به كار و وظيفه است، منظم و پيرو قوانين است و البته اهل مشورت دادن و صاحب ايده و ابتكار.وي تصريح كرد: به شدت معتقدم كه مديريت علمي، مديريتي متكي به افراد نيست
و مدير اداري بايد در چارچوب وظايف و اختيارات قانوني خويش حركت كند نه يك كلمه بيشتر و نه يك كلمه كمتر. چرا كه اساسا سيستم هايي كه به افراد متكي باشند سيستم هايي غيرعلمي خواهند بود.
در پايان اين مراسم حكم سرپرست مديريت امور اداري و پشتيباني دانشگاه توسط آقاي مهندس مهدي معيني معاون اداري و مالي دانشگاه به آقاي محسن حيدري فرد تقديم و براي ايشان آرزوي سلامتي و موفقيت در مسئوليت محوله نمودند.
تعداد بازدید:
4614
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
!!!b1!!!
!!!b1!!!
تازه ها
آگهي مهم
آخرين مطالب
شرح وظايف اداره امور رفاهي كاركنان و اعظاي هيأت علمي
اخبار اصلي
امور بيمه اي و پزشكي
بيمه تكميلي
اطلاعیه ها
قرارداد و شيوه نامه اجرايي
شيوهنامه اجرايي
دندان پزشكي
دستورالعمل
معرفي نامه دندان پزشك معتمد
دندان پزشكان معتمد بيمه ايران
جدول زمانبندي حضور نماينده بيمه
ارتباط با بيمه
وب سايت اميد مشاور
آدرس شركت اميد مشاور
تفاهم نامه پزشكي
كلينيك دندان پزشكي سينا
تسهيلات بيمه خودرو
يبمه عمر و سرمايه
بيمه حوادث
بيمه مسؤوليت
بيمه ورزشي
تسهيلات بانكي
اطلاعيه ها
قرض الحسنه شهيد بهروز مرادي (ره)
اطلاعيه
آيين نامه اجرايي صندوق
فرم تقاضای وام
فرم تقاضای وام نهاد
بانك قرض الحسنه رسالت
آگهي امور رفاهي
مدارك افتتاح حساب
اعتبارسنجي
نمونه فرم افتتاح حساب
كليپ اعتبارسنجي سامانه مرآت
ديگر
تسهيلات مسكن هيات علمي
آگهي
تفاهم وزارت علوم
بانك ملي
آگهي
جدول تعهدات
فرم
ديگر
بانك سامان
آگهي
تفاهم نامه
فرم تعهد وام گيرنده
فرم تعهد ضامن
ديگر
ديگر بانكها
بانك قوامين
تجارت
انصار
بايگاني سوابق
امور گردشگري
آگهي
سامانه گردشگري
آگهي
ديگر
ويلاي چادگان
آگهي
ديگر
سوييت مشهد
آگهي
ديگر
سوييت شمال
آگهي
ديگر
سوييت همدان
آگهي
تفاهم نامه
دانشگاه اصفهان
آگهي
مشهد اردهال
خانه مهندس
ديگر
ديگر
بايگاني سوابق
خدمات فروشگاهي
پوشاك مديس
قاليشويي عدل
ديگر
بايگاني سوابق
خدمات فرهنگي تفريحي (روابط عمومي)
بليط
سينما
ديگر
تلفن هاي ضروري دانشگاه
هديه فرزندان كاركنان
ديگر
امور تربيت بدني
استخر 9 دي
بليط سيوا
ورزشگاه
ديگر
بايگاني
امور رفاهي بسيج
تعاوني مسكن
ديگر امور رفاهي
بايگاني سوابق
صفحه نخست
نقشه سایت
سوالات متداول
پیوندها
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به
دانشگاه هنر اصفهان
مي باشد.
ورود اعضا
Powered by
Dorsa
Portal