دانشکده هنر های تجسمی و کاربردی
معاون پژوهشی
دکتر نیلوفر ملک
* دکترای معماری _ استادیار،دانشکده معماری و شهرسازی
n.malek@aui.ac.ir
دکتری معماری _ دانشگاه شهید بهشتی تهران ______________ کارشناسی ارشد پیوسته معماری _ دانشگاه شهید بهشتی تهران
  • برگزاری جلسه تدوین مجموعه آثار «جشنواره جایزه دانشگاهی شهید بهروز مرادی»
    هم اندیشی در خصوص پیش ملزومات چاپ و تدوین مجموعه آثار و مقالات ارسالی «جشنواره جایزه دانشگاهی شهید بهروز مرادی» در قالب تدوین اولین دوسالانه مجموعه مقالات فرهنگی و هنری آن در رشته های عکاسی نقاشی گرافیک خوشنویسی و پژوهش های هنری، ، صبح روز سه شنبه یک اسفندماه با حضور اساتید و دبیران کارگروه های علمی و هنری کمیته مذکور در حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد
    1402/12/01
  • تجلیل از پژوهشگران و نوآوران برگزیده ملی و استانی حوزه هنر
    در مراسم بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و نوآوران برگزیده کشور که با حضور وزیر علوم ، تحقیقات و فن‌آوری در روز سه شنبه 21 آذر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، از برترین پژوهشگران و فناوران کشور تجلیل شد. در این مراسم و در بخش پژوهشگران برگزیده، جناب آقای دکتر محمود قلعه‌نویی پژوهشگر برگزیده حوزه هنر در کشور انتخاب شدند.
    1402/10/11
اجرایی‌سازی تعاملات مرکز رشد تخصصی هنر با نهادهای شهری اصفهان
اجرایی‌سازی تعاملات مرکز رشد تخصصی هنر با نهادهای شهری اصفهان
در ادامه تعاملات مرکز رشد تخصصی هنر با نهادهای مرتبط در حوزه شهری و ملی، نشست مشترک معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با مرکز رشد تخصصی هنر در تاریخ چهارشنبه 13 دی ماه 1402 در سالن اجتماعات کتابخانه شهرداری اصفهان برگزار شد.

در ادامه تعاملات مرکز رشد تخصصی هنر با نهادهای مرتبط در حوزه شهری و ملی، نشست مشترک معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با مرکز رشد تخصصی هنر در تاریخ چهارشنبه 13 دی ماه 1402 در سالن اجتماعات کتابخانه شهرداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست که با حضور میثم بکتاشیان، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، صالح غایی سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه هنر اصفهان و مدیر مرکز رشد تخصصی هنر همچنین جمعی از مدیران مراکز مختلف سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان و مدیران شرکت‌های خلاق و دانش بنیان مستقر در مرکز رشد تخصصی هنر در کتابخانه مرکزی برگزار شد، برنامه ریزی برای همکاری نزدیکتر سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با مرکز رشد تخصصی هنر مورد تبادل نظر قرار گرفت.

میثم بکتاشیان، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این نشست اظهار کرد: در حوزه معاونت فرهنگی و هنری شهرداری و دفاتر تخصصی موضوع‌های مختلف کودک، نوجوان، بانوان، نجوم، قرآن، نهج‌البلاغه، حکمت، فلسفه، ریاضی، زیست، شیمی، در موضوعات فرهنگ‌سرای پایداری، دفاع مقدس و در موضوعات دفاتر هنری سینما، تئاتر، موسیقی، همچنین هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات را پیگیری می‌کنیم و در این راستا امکان‌سنجی ایده‌ها و کسب و کارهای مرتبط با مراکز تخصصی شهرداری که دانش‌بنیان، دارای نوآوری و خلاقیت باشند اهمیت ویژه ای دارند. وی تصریح کرد: موضوعات خلاقانه‌ای که در این شهر ایده‌پردازی می‌شوند می‌توانند به ما در طراحی برنامه‌ها کمک کنند؛ امید است که در 5 سال آینده اصفهان، فرهنگ نوآوری و خلاقیت وجود داشته باشد و مردم به سمت فناوری‌های پاک و خلق ثروت در شهر بروند.

در ادامه صالح غایی سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه هنر اصفهان و مدیر مرکز رشد تخصصی هنر ضمن اشاره به نقش مراکز رشد در اکوسیستم نوآوری کشور ، وجود مرکز رشد تخصصی هنر اصفهان رابه عنوان فرصتی برای کارآفرینان این عرصه و مدیریت شهری اصفهان برشمرد و افزود استفاده از ظرفیتهای موجود در شرکتها و موسسات مرکز می تواند کمک فراوانی به تبدیل اصفهان به یک شهر خلاق نماید. همچنین با توجه به ظرفیت حرفه ای و تخصصی این شرکتها، به راحتی امکان تطبیق حوزه خدماتی و یا محصولات خود را با نیازهای زیرمجموعه های شهرداری اصفهان دارا هستند.

در ادامه این رویداد، مدیران و اعضای شرکت‌های خلاق مرکز رشد تخصصی هنر به معرفی محصولات، خدمات، دستاوردها و ایده‌های خود پرداختند و ابراز امیدواری نمودند با رویکرد جدید شهرداری اصفهان و نهادهای زیرمجموعه آن فرصت مناسبی برای عرضه محصولات و خدمات این مجموعه ها و نیز توسعه و رشد ایده‌ها و نوآوری‌های آنها فراهم آید.

شرکتهای نقش نور آروند، برنا بینش درخشان، آوای ققنوس هفت خان، بوم و بام زیبانگر، جام گیتی نما اصفهان، پیشگامان فردای آبرنگ، خط آرا ساویس، هنرپویان خلاق لوتوس، و هسته ققنوس، از واحدهای مستقر در مرکزر شد تخصصی هنر بودند که در این جلسه شرکت داشتند.

 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1402/10/20
تعداد بازدید:
626
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
معاونت پژوهشي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان چهار باغ پائين، حد فاصل چهار راه تختي و ميدان شهدا، كوچه پرديس (شماره 31)، پلاك 17، معاونت پژوهشي دانشگاه هنر اصفهان
تلفن       :   34460755-34460328-34489755   (031
دورنگار :   34460909    (031
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal