معاونت فرهنگی
پیاده روی اربعین
حضور دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان در همایش عظیم پیاده روی اربعین 1397
پیاده روی اربعین
 
 
 
 
 
 هرسال جمعیتی چندین میلیونی از شیعیان ، دوستداران و عاشقان سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) پای در راهی کویری و سخت می نهند تا در رنج و سختی اهل حرم شریک باشند و به گونه ای نمادین در این مرثیه همراه شوند. اخیرا نیز شیعیان بسیاری همانند ایرانی های هموطن، در این اجتماع عظیم و باشکوه شرکت می کنند تا شاید کمی رنج و اندوه سهمگین واقعه کربلا را دریابند، سفری چند روزه، با پای پیاده در میان دو شهر نجف و کربلا.
بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه هنر اصفهان بانیتی خالصانه برای زیارت سالار شهیدان عالم درخواست برگزاری پیاده روی اربعین را به صورت کاروان دانشجویی خواهران و برادارن به شورای فرهنگی دانشگاه ارسال کرد و پس از برگزاری چند جلسه و بررسی جزئیات سفر، با اجرای سفر موافقت گردید. این سفر معنوی از غروب چهارشنبه دوم آبان ماه آغاز شد و بعد از زیارت حرم مطهر امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پیاده روی مسیر نجف تا کربلا ادامه پیدا کرد ومصادف با اربعین حسینی و بعد از زیارت و عرض ادب به سرور شهیدان و علمدار با وفایش در کربلا در روز جمعه یازدهم آبان ماه با سلامت  وخاطراتی شیرین و به یادماندنی  به پایان رسید.
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1397/08/23
تعداد بازدید:
2782
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
معاونت فرهنگي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، كوچه سنگتراشها، كوي چهارسوقي ها،مادي خواجه عابد، دانشگاه هنر اصفهان، معاونت فرهنگي دانشگاه هنر اصفهان
031-36262681-36262682   031-36262683
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal