ENGLISH
نسخه قدیمی سایت
۱۴۰۳ جمعه ۱۹ بهمن
مجموعه تصاویر
تور مجازی
ورود / عضويت
ارتباط با ما
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه نخست
درباره دانشگاه
obj_others_block50
هيات علمي
obj_others_block51
دانشجويان
obj_others_block52
كارمندان
obj_others_block53
دانش آموختگان
obj_others_block54
آموزش های آزاد
جایزه شهید بهروز مرادی
دوباره تلاش کنید
راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه هنر اصفهان- اطلاعیه شماره 1ویژه دانشجویان
راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه هنر اصفهان- اطلاعیه شماره 1ویژه دانشجویان
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اعلام کرد سامانه مجازی دانشگاه (LMS) که بستر لازم برای برگزاری کلاسهای درس به صورت آنلاین است، ایجاد گردیده و با توجه به تداوم شرایط خاص کشور، تا اطلاع ثانوی، کلاس های درس دانشگاه هنر اصفهان طبق اطلاعیه هایی که منتشر خواهد شد، از طریق این سامانه برگزار خواهد گردید. لذا دانشجویان محترم جهت برگزاری کلاس های ترم جاری، موظف به ورود به سامانه مذکور خواهند بود. قابل ذکر است فایل راهنمای آموزشی نحوه استفاده از سامانه مجازی دانشگاه (LMS)، متعاقبا در صفحه ورودی سامانه بارگذاری خواهد شد.
متن اطلاعیه شماره 1 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، ویژه دانشجویان محترم دانشگاه به این شرح است:
با سلام و تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای دانشجویان عزیز، براساس سیاست ستاد ملی مبارزه با کرونا، از نخستین روزهای اسفند ماه 98 تا اطلاع ثانوی در سال 1399 به تعویق افتادن آموزش های حضوری اعلام گردید و برای به حداقل رساندن آسیب های ناشی از تعویق آموزش حضوری، حوزه معاونت آموزشی دانشگاه هنر اصفهان با همکاری گروه فناوری اطلاعات دانشگاه و با مساعدت ریاست محترم دانشگاه، آموزش الکترونیکی را جایگزین آموزش حضوری کرده است. بدین وسیله جهت رفع دغدغه ها و سوالات آموزشی دانشجویان عزیز، تصمیمات اتخاذ شده به شرح ذیل به اطلاع می رسد.
1. بستر لازم برای بررسی مشکلات آموزشی، درخواست تمدید سنوات، درخواست دفاع و درخواست تصویب پروپوزال به صورت غیر حضوری در سامانه گلستان فعال شده است و نیازی به حضور دانشجو برای اینگونه درخواست ها وجود ندارد. در حال حاضر تلاش شده است تا عادی شدن اوضاع و امکان تشکیل حضوری کلاسها، دروسی که امکان برگزاری آنها به صورت مجازی وجود دارد از طریق سامانه مدیریت آموزش مجازی (LMS) به صورت تدریس آنلاین ارائه گردد. این جلسات به صورت حضور مجازی دانشجو و استاد در یک زمان در یک تالار گفتگو و امکان ارتباط دوسویه بین مدرس و دانشجو با مدیریت و کنترل مدرس برگزار خواهد شد. همچنین درس طبق برنامه درسی که دانشجو قبلاً انتخاب واحد کرده است در همان روز و ساعت برگزار می شود. برای کلاسهای جبرانی با هماهنگی که مدرس درس انجام خواهد داد امکان برگزاری جلسات جبرانی فراهم می گردد.
2. در حال حاضر اولویت با اجرای آموزش مجازی از طریق سامانه LMS برای درسهایی است که امکان برگزاری آنلاین آنها وجود دارد و حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی از دانشجویان محترم درخواست دارد در اجرای این سیستم جدید آموزشی همکاری و مشارکت داشته باشند. سازگاری با این شرایط جدید مستلزم آن است که از یک طرف اعضای هیات علمی و اساتید مدعو در شیوه تدریس و تهیه محتوای آموزشی خود و از سوی دیگر دانشجویان محترم در شیوه آموزش خود تغییراتی ایجاد کنند تا این نیمسال از لحاظ کمی و کیفی به نحو احسن به اتمام برسد.
3. کلیه دانشجویان عزیز مکلفند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاه وارد سامانه شده و از آموزش های آنلاین استفاده نمایند. نام کاربری و کلمه عبور مورد نیاز، همان اطلاعات اتصال به اینترنت/ سامانه گلستان می باشد. به ترتیب شامل شماره دانشجویی و کد ملی (بدون درج صفر سمت چپ) و به صورت انگلیسی است.
4. دانشجویان عزیز مکلفند با مراجعه منظم به سایت دانشگاه و یا راههای ارتباطی که متعاقباً اعلام خواهد شد، از آخرین اطلاعیه های دانشگاه مطلع شوند.
5. در مورد دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی، متعاقباً اطلاع رسانی می شود.
• در خصوص نحوه برگزاری جلسات دفاع از پروژه های نهایی، دفاع از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری اطلاع رسانی خواهد شد.
• دانشجویان محترم می توانند سوالهای خود را از طریق ایمیل با کارشناسان آموزشی دانشکده و یا کارشناسان مرتبط مطرح نمایند.
• شایان ذکر است دانشجویان ملزم به رعایت شئونات دانشجویی و حفظ شعائر مذهبی در زمان حضور در کلاس مجازی می باشند.
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر اصفهان
تاریخ:
1399/01/20
تعداد بازدید:
12986
منبع:
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به
دانشگاه هنر اصفهان
مي باشد.
ورود اعضا
آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه
پرسش های متداول و پاسخ
تلفن های دانشگاه
درباره دانشگاه
ریاست دانشگاه
ساختمان های دانشگاه
مصوبات هیأت امنا
نگارخانه
آموزش
آئین نامه ها و کاربرگ ها
سامانه آموزش
سامانه آموزش مجازی
پژوهش
سامانه اطلاعات پژوهشی
سامانه دسترسی به مقالات علمی
سامانه کتابخانه
سامانه نشریات علمی
فرم ها و آئین نامه های پژوهشی
مرکز نشر دانشگاه
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
اتوماسیون تغذیه
پست الکترونیک
سامانه اساتید
سامانه حقوق
سامانه وب کنفرانس
عمومی
اسامی اعضای هیئت علمی
خدمات رفاهی
دبیرخانه هیأت اجرایی جذب
سامانه گردشگری و رفاهی
سامانه منابع انسانی
آموزش
آئین نامه ها و مقررات
اطلاعیه های اداره آموزش
تقویم آموزشی
تماس با آموزش
سامانه آموزش
سامانه آموزش مجازی
راهنمای سامانه های آموزشی و مجازی
کاربرگ ها
میهمان/انتقال/تغییررشته
نتایج رأی کمیسیون موارد خاص و شورای آموزشی دانشگاه
پژوهش
سامانه دسترسی به مقالات علمی
سامانه نشریات علمی دانشگاه
حمایت از پایان نامه
فرم ها و آئین نامه های پژوهشی
کانون های پژوهشی
کتابخانه مرکزی
مرکز رشد
مرکز نشر دانشگاه
دانشجویی و فرهنگی
آئین نامه و فرم ها
اتوماسیون تغـذیه
اتوماسیون خوابگاه
اداره تربیت بدنی
اداره رفاه
انجمن های علمی
تشکل های دانشجویی
صندوق رفاه دانشجویی
کانون های فرهنگی
مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی
نشریات دانشجویی
هیئت علی اکبر(ع)
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
پست الکترونیک
سامانه اساتید
سامانه وب کنفرانس
صدور
صدور تاییدیه فراغت از تحصیل
صدور دانشنامه وریز نمرات درسی
صدور گواهینامه موقت فراغت از تحصیل
صدور گواهی جهت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد
امور فارغ التحصیلی
انجام امور فارغ التحصیلی کلیه مقاطع
انجمن فارغ التحصیلان
جشن فارغ التحصیلی
رتبه فارغ التحصیلی
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
اتوماسیون تغذیه
پست الکترونیک
سامانه حضور وغیاب
سامانه حقوق
سامانه وب کنفرانس
عمومی
اتوماسیون درخواست کالا از انبار
خدمات رفاهی
سامانه گردشگری و رفاهی
سامانه منابع انسانی
شورای صنفی کارمندان
کانون اندیشه دینی
واحد آموزش کارکنان
Powered by
Dorsa
Portal