۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
وزير علوم، ازدانشگاهيان كشور به دليل حضور گسترده در انتخابات رياست جمهوري تقدير كرد
وزير علوم، ازدانشگاهيان كشور به دليل حضور گسترده در انتخابات رياست جمهوري تقدير كرد
 
دكتر محمد فرهادي، وزير علوم، تحقيقات و فناوري از حضور و خلق حماسه  بي نظير دانشگاهيان و فرهيختگان در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات اعضاي شورا هاي شهر و روستا تقدير كرد.
متن كامل پيام قدرداني دكتر فرهادي از دانشگاهيان و فرهيختگان به شرح زير است:
 
 
 
بسم الله الرحمن الرحيم
استادان فرهيخته
دانشجويان عزيز
وهمكاران گرامي
خداوند بزرگ و بخشنده بخشايشگر را صميمانه  و خاضعانه سپاس مي گوييم كه به مدد دستاوردهاي شكوهمند نظام جمهوري اسلامي وحاكميت مردم سالاري ديني در كشور، هر روز شاهد خلق صحنه هاي بسيار مهم  و اساسي فرهنگي ،اجتماعي  و سياسي در ايران عزيز مان هستيم .
ميدان حضور و خلق حماسه بي نظير دوازدهمين دوره انتخاب رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات اعضاي شورا هاي شهر و روستا يكي از بهترين برگ هاي افتخار ومباهات ملي ماست كه در آخرين روزهاي ارديبهشت رقم خورد  و باعث تعالي وعظمت ايران در عرصه هاي داخلي و بين المللي گرديد.
بي گمان حضور موثر و هوشمندانه دانشگاهيان كشور ، ايفاي نقش بسيار مهم وروشنگرانه  در ايجاد نشاط  و افزايش مشاركت اجتماعي – سياسي و تبيين مواضع اصولي براي مردم شريف جاي تقدير و امتنان فراوان دارد. اين حضور وهمراهي متعهدانه  و آگاهي بخش، از حسن اعتماد ملت بزرگ ما به جامعه ارجمند دانشگاهي و استادان فرزانه  و همچنين اميد به آينده جوانان خويش نشان دارد. مردم هوشمند و خرد ورز ايران اسلامي در اين انتخابات اقتدار ملي  و عزت بين المللي جمهوري اسلامي ايران عزيز را با تدبير و اميد به درخشش كشور در حوزه هاي علمي ، اقتصادي، فرهنگي وسياسي تضمين كردند.
اين باور قلبي ماست كه انتخابات در ايران نشانه عيني وعملي مردم سالاري ديني است وشركت در اين صحنه هاي غرور آفرين ، حق تعيين سرنوشت امروز خود  و نسل هاي آينده از طريق راي دادن و انتخابي آگاهانه در عمل به استيفاي حقوق شهر وندي ،شركت فعال در انتخابات عمل به منويات مقام معظم رهبري هست كه بارها  و بارها بر حضور حداكثري مردم هميشه  در صحنه ايران تاكيد فرموده اند و انتخاب عالي ترين مقام اجرايي كشور با پشتوانه ملت ، سبب تقويت برنامه هاي دولت تدبير و اميد خواهد شد .
اينجانب با سپاسگزاري از پيشگاه پروردگار حكيم  و مهربان ، لازم مي دانم ضمن تبريك اين حضور و حماسه ملي به مردم شريف ايران، از شما نخبگان  و فرهيختگان صميمانه تشكر و قدرداني نمايم .اميدوارم دولت پر تلاش و رييس محترم جمهوري با بهره مندي از دانش  و توان علمي  و عملي دانشگاهيان، زمينه تحقق خدمت رساني برخاسته از علم  و انديشه ، عقلانيت و برنامه ريزي را فراهم نمايد.

محمد فرهادي
30 ارديبهشت 1396

تاریخ:
1396/03/01
تعداد بازدید:
5299
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal