۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
فراخوان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران
فراخوان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران
چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران به میزبانی پارک علم و فناوری البرز در روزهای 16 و 17 آبان 1403 با موضوع " فناوری‌های نوظهور، سازمان‌های نوآور و توسعه پایدار" در پارک علم و فناوری البرز برگزار خواهد شد. انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران در راستای ارتقای نظام نوآوری و فناوری در کشور و ارزیابی و توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری، سالانه کنفرانسی را در سطح ملی برگزار می‌کند که به نوعی یک گردهم‌آیی از متخصصان و مدیران این حوزه در کشور است. این کنفرانس که یک رویداد علمی فناورانه در کشور است، از سال 1400 بصورت منظم برگزار می‌شود. در این کنفرانس، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سیاستگذاران، مدیران صنایع بزرگ و بخش‌های راهبردی توسعه فناوری و نوآوری، توسعه دهندگان کسب و کار، سرمایه‌گذاران، روسای پارک‌ها و مدیران مراکز رشد، هم بنیان‌گذاران شرکت‌های دانش بنیان ، دانشجویان و اساتید دانشگاهی گرد هم می‌آیند تا آخرین تجارب، فرصت‌ها و چالش‌های زیست‌بوم و سازوکارهای موفق و ناموفق خود را به اشتراک بگذارند و در ایجاد شبکه‌ی فعالی از همه ذینفعان و مدیران پارک‌های علم و فناوری و سازمان‌های نوآور همراه شوند.
انجمن با سابقه فعالیت در برگزاری تورهای فناوری و کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی متعدد در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین با انتشار نشریات علمی مرتبط با حوزه نوآوری و فناوری در سال‌های اخیر همواره در جهت ایجاد، رشد و توسعه زیرساخت‌های مختلف در حوزه فناوری جزء انجمن‌های فعال بوده و برگزاری کنفرانس ملی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران یکی از فعالیت‌های شاخص این انجمن در راستای اهداف زیر است:
شبکه‌سازی بین متخصصان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری کشور، ارتقای دانش کمى وکیفى نیروهاى متخصص شاغل در حوزه فناوری و نوآوری، ایجاد فرصت انتقال تجارب و درنهایت ارتقای تعاملات در سطح ملی. برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی زیر مراجعه کنید:
 
 
تاریخ:
1403/04/27
تعداد بازدید:
252
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal