۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
معاونت پژوهش و فناوری؛
بازدید شهرداری منطقه 1 از مرکز رشد تخصصی هنر
بازدید شهرداری منطقه 1 از مرکز رشد تخصصی هنر
در ادامه تعاملات مرکز رشد تخصصی هنر با نهادهای مرتبط در حوزه شهری و ملی، نشست مشترک شهردار منطقه یک اصفهان با رئیس دانشگاه، مدیریت مرکز رشد تخصصی هنر و واحدهای مستقر در آن در تاریخ یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403 در محل سالن جلسات مرکز رشد تخصصی هنر برگزار شد.
در این نشست که با حضور ریاست  دانشگاه هنر آقای دکتر عطاری ،آقای غایی مدیر مرکز رشد تخصصی هنر و سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه هنر اصفهان ، آقای مهندس رضی زاده شهردار منطقه یک ، و مدیران شرکت‌های خلاق و دانش بنیان مستقر در مرکز رشد تخصصی هنر در سالن جلسات مرکز رشد تخصصی هنر برگزار شد، برنامه ریزی برای همکاری نزدیکتر سازمان شهرداری با مرکز رشد تخصصی هنر مورد تبادل نظر قرار گرفت.
صالح غایی مدیر مرکز رشد تخصصی هنر و سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه هنر اصفهان ضمن اشاره به نقش مراکز رشد در اکوسیستم نوآوری کشور ، وجود مرکز رشد تخصصی هنر اصفهان رابه عنوان فرصتی برای کارآفرینان این عرصه و مدیریت شهری اصفهان برشمرد و افزود استفاده از ظرفیتهای موجود در شرکتها و موسسات مرکز می تواند کمک فراوانی به تبدیل اصفهان به یک شهر خلاق نماید. همچنین با توجه به ظرفیت حرفه ای و تخصصی این شرکتها، به راحتی امکان تطبیق حوزه خدماتی و یا محصولات خود را با نیازهای متفاوت مناطق مختلف شهرداری دارا هستند.
در ادامه این نشست، مدیران و اعضای شرکت‌های مستقر در مرکز رشد تخصصی هنر به معرفی محصولات، خدمات، دستاوردها و ایده‌های خود پرداختند و توافقات اولیه برای فروش محصولات برخی از این شرکتها به عمل آمد.
 
 
 
 
تاریخ:
1403/02/25
تعداد بازدید:
595
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal