۱۴۰۲ جمعه ۷ مهر
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی؛
اطلاعیه ثبت نام دانشجویان میهمان مقطع کارشناسی
اطلاعیه ثبت نام دانشجویان میهمان مقطع کارشناسی
قابل توجه دانشجویان میهمان و انتقال به دانشگاه هنراصفهان درسال تحصیلی 1403-1402
به اطلاع می رساند، دانشجویان مقطع کارشناسی، که با درخواست میهمانی آنها به این دانشگاه، برای سال تحصیلی 1403-1402 موافقت شده است، میتوانند جهت ثبت نام به صورت غیرحضوری از تاریخ 14/ 06 /1402 الی 26 /06 /1402 به سامانه گلستان مراجعه و پس از مطالعه راهنما، مراحل ثبت نام را انجام دهند. قبل از شروع ثبت نام فراهم نمودن فرم تاییدیه دروس از دانشگاه مبدأ، یک قطعه عکس4*3، تصویر شناسنامه - کارت ملی و تکمیل فرم تعهد، الزامی است. پس از اتمام مرحله اول ثبت نام و بارگذاری مدارک درسامانه گلستان، جهت تکمیل مراحل ثبت نام و اخذ شماره دانشجویی صحیح و دریافت کارت دانشجویی به اداره کل آموزش، (ساختمان مارتاپیترز خ حکیم نظامی) ، (به همراه اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه) مراجعه نمایید. طبق تقویم آموزشی دانشگاه، در تاریخ 28 /6 و 29 /6 /1402 انتخاب واحد به صورت حضوری در آموزش دانشکده مربوطه انجام می گردد.
دانشجویانی که از مسیر کمیسیون موارد خاص و یا با شرط ارتقاء معدل (کسب معدل بالاتر از 17.5) پذیرش شده اند، وضعیت مهمان برای یک ترم موافقت شده است، و برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 درصورت احراز شرایط، پیگیری مجدد برای اخذ موافقت دانشگاه مبدا و مقصد قبل از انتخاب واحد، الزام است.
دانشجویان میهمان با وضعیت تمدید میهمانی، مرحله ثبت نام را نداشته و تنها ملزم هستند، فرم تاییدیه دروس دانشگاه مبدأ را تا قبل از انتخاب واحد نیمسال اول به اداره کل آموزش دانشگاه، ساختمان مارتا، ارائه نمایند. درصورت عدم ارائه فرم از دانشگاه مبدا، ثبت سرترم جاری و انتخاب واحد، امکان پذیر نیست. طبق ماده3 (تبصره یک 3-2)آیین نامه میهمان و انتقال وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، مورخ 31 /02 /1402 ، انتخاب واحد دانشجوی مهمان صرفأ براساس فرم اعلامی و تاییدشده دانشگاه مبدا صورت میگیرد.
کد کاربری در سامانه گلستان و سامانه آموزش مجازی، شماره دانشجویی این دانشگاه و رمز عبور، شماره شناسنامه است.
* ارسال ریزنمرات به دانشگاه مبدأ برای دانشجویانی که با درخواست تمدید میهمانی آنها برای سال تحصیلی 1403-1402مخالفت شده است، مشروط به تسویه حساب در این دانشگاه است (هماهنگی جهت عودت کارت دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان الزامی است) و برای دانشجویانی که با درخواست تمدید میهمانی موافقت شده است ریزنمرات همراه با انتخاب واحد نیمسال جاری ارسال می شود.
* انتخاب واحد دانشجویان انتقال به این دانشگاه طبق تقویم آموزشی، انجام می شود. دانشجویانی که با درخواست انتقال آنها موافقت شده است، ملزم هستند، ضمن انجام مراحل ارسال پرونده از دانشگاه مبدأ به این دانشگاه، نسبت به پرداخت بدهی های شهریه ترم های میهمانی اقدام نمایند.
تمامی دانشجویان میهمان و انتقال ورودی 98 و ماقبل درخصوص مجوز تمدید سنوات و دانشجویان پسر همچنین برای تعیین وضعیت نظام وظیفه، قبل از انتخاب واحد اقدام نمایند.
اداره آموزش دانشگاه هنر اصفهان 13 /06 /1402 شماره تماس: 03136255169 داخلی 2
 مشاهده راهنما ثبت نام 1  -  2  - 3  - کلیک کنید 
تاریخ:
1402/06/15
تعداد بازدید:
428
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal