۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
معاونت دانشجویی و فرهنگی؛
گزارش رویداد هنر و آسمان
گزارش رویداد هنر و آسمان
این رویداد با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مرکز نجوم ادیب اصفهان، کانون‌های فیلم و عکس و هنرهای تجسمی و انجمن‌های گردشگری، کارآفرینی گردشگری، نقاشی و عکاسی، به سرپرستی آقای مهرشاد قنبری، برگزار گردید.
فراخوان جمع آوری آثار اوایل بهمن ماه 1401 منتشر شده و تا 30 بهمن، پذیرش آثار ادامه داشت. شرکت‌کنندگان از بین دانشجویان و دانش‌آموزان و در دو بخش آثار نقاشی و آثار تصویری (فیلم و عکس)، به رقابت پرداختند.
نمایش آثار و مراسم اختتامیه در خانه ریاضیات اصفهان (اصفهان، خیابان سعادت‌آباد، جنب مجموعه ورزشی امین، شهر علم)، برگزار گردید.

نمایش آثار برگزیده و مراسم اختتامیه، رویداد هنر و آسمان، در اسفند ماه 1401 برگزارگردید.
مجموع شرکت‌کنندگان 50 نفر و مجموع آثار دریافت شده 78 اثر بود که از بین آن‌ها، 16 اثر در بخش نقاشی دانشجویی، 5 اثر دربخش نقاشی دانش‌آموزی، 4 اثر در بخش آثار تصویری دانشجویی و 1 اثر از بخش آثار تصویری دانش‌آموزی، آثارشان به نمایش درآمده و تقدیرنامه دریافت کردند.
از بین این افراد 9 نفر برنده جایزه پانصد هزارتومانی رویداد شدند؛ اسامی این 9 نفر به شرح زیر است:
1. خانم مینو ایرجی (نقاشی دانشجویی)
2. خانم ساغر عطایی (نقاشی دانشجویی)
3. خانم حدیث اسداللهی (نقاشی دانشجویی)
4. آقای سام شریعتی (نقاشی دانش‌آموزی)
5. خانم ژانیا مهرابی (نقاشی دانش‌آموزی)
6. خانم النا جانقربان (نقاشی دانش‌آموزی)
7. خانم بهار کمالی (تایم لپس دانشجویی)
8. خانم مهتا باغبانی (عکس دانشجویی)
9.آقای محسن هارون رشیدی (عکس دانش‌آموزی)

نمایش آثار از ساعت 15 الی 16:30 و مراسم اختتامیه از ساعت 16:30 الی 18 برگزار گردید.


گزارش تکمیلی:

صاحبان آثار و خانواده‌هایشان از این نمایشگاه دیدن کردند. از حضار و بازدیدکنندگان با چایی و قند پذیرایی و در ساعت 16:30دقیقه بازدیدکنندگان به تالار میرزاخانی جهت برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء جوایز راهنمایی شدند. جناب آقای عماد افتخاری مسئولیت اجرای برنامه را عهده‌دار بودند. در ابتدای برنامه، آیاتی از قرآن کریم و سپس سرود ملی اجرا شد. بعد از آن آقای مهرشادقنبری دبیر کانون فیلم و عکس دانشگاه هنر اصفهان به عنوان برگزار کننده و نماینده دانشگاه هنر اصفهان سخنرانی کوتاهی را اجراکردند. سپس سرکارخانم دکتر ترابی از اساتید گروه موزه و گردشگری دانشگاه هنر اصفهان، مواردی در باب گردشگری نجوم بیان کردند و پس از آن، آقای محمد سلطان‌الکتابی از داوران رویداد، سخنانی را در مورد نجوم و اتفاقات نجومی اخیر، صحبت کردند.
در ادامه، تمامی آثار نقاشی، عکاسی و فیلم دریافت شده، به نمایش گذاشته شدند.
پس از آن، تقدیرنامه‌ها توسط خانم نقوی، خانم دکتر ترابی، آقای سلطان‌الکتابی و آقای قنبری به منتخبین اهدا شد که 9 نفر از برگزیدگان کارت هدیه دریافت کردند.
پس از آن یکی از کودکان شرکت‌کننده در بخش نقاشی دانش‌آموزی، برای حضار شعری خواند. پس از آن، یکی از دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان نیز تک‌نوازی گیتار داشت.
آقای افتخاری، مجری برنامه، مراسم را با چند بیت از اشعار حافظ به اتمام رساند؛ و حضار به نمایشگاه بازگشته و مجدد از آثار دیدن کردند. نمایشگاه در ساعت 18 به اتمام رسید و آثار به صاحبان بازگردانده شد. بازدیدکنندگان سپس به برنامه شب تاب شو (رصدعمومی، نمایش فیلم 3 بعدی و ویژه برنامه‌های دیگر) پیوستند. در این برنامه، ماه و چند سیاره دیگر، توسط تلسکوپ، مورد رصد قرارگرفت و حضار از آن‌ها عکاسی کردند. سینما سه بعدی نیز برقرار بود و بازدیدکنندگان می‌توانستند در آنجا فیلم‌هایی با موضوع نجوم را، سه بعدی ببینند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1401/12/21
تعداد بازدید:
1287
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal