۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بمناسبت هفته بسیج و با حضور سردار فداء فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان؛
دفتر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان افتتاح شد
دفتر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان افتتاح شد
 
با حضور سردار مجتبی فداء فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان و بمناسبت هفته بسیج، دفتر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان افتتاح شد.
در ابتدای این آیین، دکتر علیرضا خواجه احمد عطاری سرپرست دانشگاه هنر اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج و خیر مقدم به فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان و مدعوین مراسم، از تلاش های صبورانه و مظلومانه سه قشر بسیج در دانشگاه هنر اصفهان تشکر کرد.
آقای دکتر خواجه احمدعطاری ضمن برشمردن ظرفیت های بالای فرهنگی، هنری و علمی دانشگاه هنر اصفهان بر تاثیرگذاری بسیجیان در مسائل روز جامعه و اثر بخش بودن به عنوان " رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ " و نفوذ در تفکر و قلب ها تاکید نمود و گفت: نباید از نقش آفرینی هنر در جامعه غافل شویم چرا که هنر می تواند در خط مقدم دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نقش خود را بخوبی ایفا و اجرا نماید.
سرپرست دانشگاه هنر اصفهان، ایده هم افزایی و همکاری سه حوزه بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشگاه هنر اصفهان به عنوان شورای هماهنگی بسیج دانشگاه را خوب و ارزشمند دانست و ابراز امیدواری نمود به برکت همدلی ها و وحدت رویه در برنامه ها، شاهد موفقیت روزافزون در همه ارکان دانشگاه باشیم.
در ادامه این آیین حجت الاسلام سید محمد تقی ابطحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، طی سخنان کوتاهی ضمن اشاره به آیه شریفه: " أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ ؛ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا"، برکات بیشماربسیج به عنوان مدسه عشق و لشکر مخلص خدا و تغییر موازنه های دوقطبی و مرسوم جهانی و اثر گذاری در سطح منطقه و جهان را برشمردند.
در ادامه، سردار مجتبی فداء، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر از دانشگاه هنر اصفهان در برگزاری این آیین گفت: بسیج یعنی عامه مردم که دوستدار نظام جمهوری اسلامی و ایران هستند و به توان و وسع و قدرت خود از ایران دفاع می کنند. مهم نیست لباس بسیج پوشیده باشد، اینکه در لحظه و زمان و شرایط مقتضی عکس العمل مناسب را برای نظام، انجام دهد بسیجی است.
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به مشی حضرت امام خمینی(ره) و بیانیه گام دوم انقلاب افزودند: در بسیج هر کس به اندازه وسع خود نقش آفرینی می کند. بسیج ظرفیتی است که به دنبال حقوق و مزایا نیست، چشم داشت مادی ندارد، خستگی ناپذیر است روحیه جهادی دارد، توقف ناپذیر است، محدود به زمان و مکان ، زن و مرد و کوچک و بزرگ نیست.
سردار مجتبی فداء در ادامه به تفصیل، جنایت ها و توطئه های دشمنان نظام، بویژه آمریکا در حق ملت ایران طی یکصد سال گذشته قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، دوران جنگ تحمیلی و تا حال حاضر و نقش داشتن دراغتشاشات اخیر پرداخت و درخصوص علل توجه و سرمایه گذاری شیطان بزرگ در دانشگاه ها گفت: نقطه ثقل و پیشرفت مملکت و رشد 40 برابری علم و توسعه کشور دانشگاه بوده است. پس از جنگ تحمیلی به دلیل ایجاد آرامش و توجه و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مراکز آموزش عالی این رشد و توسعه اتفاق افتاده که دشمنان به همین دلیل در صدد به هم ریختن دانشگاه هستند و می خواهند جلو رشد و توسعه علمی را بگیرند، امنیت را بگیرند وکشور دچار دودستگی و تفرقه گردد.
وی صحنه نبرد و عملیات دشمنان را فضای مجازی و ظرفیت های آنان را دروغ، نفاق، نیرنگ، تهمت، افترا و شبهه برشمردند و بر ضرورت رفع کمبودها و حل مشکلات مردم توسط مسئولین و همچنین تبیین و روشنگری موفقیت های نظام درفناوری های نوین، نانو، سلول های بنیادی، شبیه سازی، توان دفاعی، قدرت بازدارندگی و صلح آمیز هسته ای ومجموعه اختراعات و اکتشافات بسیار زیادی که توسط قشر دانشجو و اساتید صورت گرفته تاکید نمودند.
در ادامه این آیین نمایندگان سه قشر بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان به تشریح فعالیت های انجام شده پرداختند و برنامه های پیش روی شورای هماهنگی بسیج دانشگاه را ارائه نمودند.
لازم به ذکر است در این آیین علاوه بر فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، مسوول و جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، مسوول و جانشین بسیج دانشجویی استان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان و کارگری شهید رجایی و نمایندگانی از اعضای شورای بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه هنر اصفهان نیز حضور داشتند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
تاریخ:
1401/09/07
تعداد بازدید:
2328
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal