۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
با حضور سرپرست دانشگاه؛
مراسم تودیع و معارفه معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد
با حضور آقای دکتر علیرضا خواجه احمد عطاری سرپرست دانشگاه هنر اصفهان، حجت الاسلام سید محمد تقی ابطحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ، آقای دکترمحمدتقی طغرایی معاون اداری مالی و آقای محسن حیدری فرد مدیر حراست دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان حوزه پژوهش دانشگاه، که روز دوشنبه 20 تیرماه سالجاری روی داد. از تلاش های مسئولین سابق معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه و روسای دانشکده های صنایع دستی، معماری و شهرسازی و هنرهای تجسمی تقدیر بعمل آمد.
سرپرست دانشگاه هنر اصفهان در ابتدا با حضور در حوزه پژوهشی دانشگاه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، از تلاش های آقای دکتر محمود قلعه نویی و همکاران ایشان در معاون پژوهشی تشکر و قدردانی نمودند و با تاکید بر اهمیت جایگاه پژوهش، بر توجه به کاربردی کردن پژوهش ها و پاسخ گویی به مسائل و نیازهای جامعه و لزوم ارتباط با جامعه و صنعت، خواستار برنامه ریزی دقیق و جامع، جهت نیل به اهداف ونقش آفرینی دانشگاه در این خصوص شدند.
دکتر خواجه احمد عطاری با تاکید بر داشتن روحیه امید و خودباوری افزود: آن چیزی که می تواند ما را به ادامه مسیر و آینده امیدوار کند حرکت خود ما و هر یک از اعضای مجموعه دانشگاه است، امید را از دست ندهیم تا بتوانیم مشکلات پیش رو را با درایت حل کنیم.
سرپرست دانشگاه هنر اصفهان حوزه های پژوهش و آموزش را مانند دو بالی دانست که اگر چالاک عمل کنند با برنامه ریزی و ارتباط درست و موثر، موجب پرواز می گردند، سند اسلامی شدن دانشگاه محقق خواهد شد و ارتباطات با جامعه برقرار می گردد و ظرفیت های موجود در دانشگاه در حوزه های مختلف، آینده بهتری را برای دانشگاه رقم می زند.
همچنین حجت الاسلام ابطحی طی سخنانی دهه ولایت را تبریک و توجه به آموزه های معنوی اعیاد قربان و غدیر و دل نبستن به تعلقات دنیای مادی و ماندن بر مدار دین و ولایت را مورد توجه وتاکید قرار داد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، ازتلاش های آقای دکتر قلعه نویی در مدت تصدی مسئولیت معاون پژوهشی تشکر و ضمن تبریک به خانم دکتر ملک در مسئولیت جدید درخواست داشتند اولا پژوهش ها، پاسخ به نیازهای جامعه باشد و ثانیا محورهای مورد نظر مقام عالی وزارت و مطالبات وزارت علوم از دانشگاه، مورد مطالعه قرار گیرد تا دانشگاه در ماموریت ها موفق باشد.
در ادامه این مراسم آقای دکتر قلعه نویی ضمن اشاره به مسائل و مشکلات و محدودیت های خاص بوجود آمده طی چند سال گذشته به تشریح فعالیت های انجام شده حوزه پژوهش و موفقیت های حاصل شده پرداخت.
همچنین خانم دکتر نیلوفر ملک معاون پژوهش و فناوری طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و کارآفرینی، مسئولیت دانشگاه در این خصوص بویژه حوزه پژوهش را بسیار سنگین دانستند و ابراز امیدواری نمودند با همکاری همه ارکان دانشگاه، کلید واژه های مطرح شده در شعار سال، عملیاتی و اجرایی گردد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، مفید بودن پژوهش ها و پایان نامه ها را یکی دیگر از دغدغه های این حوزه دانستند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1401/04/22
تعداد بازدید:
3069
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal