۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نخستین دیدار سرپرست دانشگاه هنر اصفهان با اعضای هیأت علمی دانشکده هنرهای تجسمی
نخستین دیدار سرپرست دانشگاه هنر اصفهان با اعضای هیأت علمی دانشکده هنرهای تجسمی

سرپرست دانشگاه هنر اصفهان، در اولین دیدار از دانشکده ها با رییس  و اعضای هیئت علمی دانشکده هنرهای تجسمی به صورت حضوری دیدار و گفت و گو کرد.
صبح روز دوشنبه 23 خرداد 1401 جلسه ای با حضور دکتر علیرضا خواجه احمد عطاری، سرپرست دانشگاه هنر اصفهان و اعضای هیأت علمی دانشکده هنرهای تجسمی در این دانشکده برگزار شد. در این جلسه در ابتدا آقای دکتر محمدرضا عمادی رییس دانشکده هنرهای تجسمی و اعضای هیأت علمی این دانشکده ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر خواجه احمد عطاری به سرپرستی دانشگاه هنر اصفهان، نظرات، صحبت‌ها  و پیشنهادات خود در حوزه های آموزشی، پژوهشی و صنفی و همچنین ظرفیت های بالقوه موجود در دانشکده هنرهای تجسمی را مطرح کردند.
در ادامه این دیدار آقای دکتر خواجه احمد عطاری طی سخنانی ضمن اشاره به شعار سال 1401 تاکید کرد: برای تحقق شعار سال 1401 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی نامگذاری شده است باید از همه ظرفیت های موجود در دانشکده ها استفاده کنیم و با تشکیل کارگروه های تخصصی در هر دانشکده، سیاست گذاری صحیح داشته باشیم. 
سرپرست دانشگاه هنر اصفهان با تاکید بر ضرورت داشتن برنامه های مدون و زمان بندی در هر دانشکده، خواستار تشکیل جلسات مستمر اعضای هیات علمی در دانشکده ها شدند و افزودند: پیشنهاد می کنم روسای دانشکده ها، جلسات دانشکده را هر دوهفته یکبار برگزار کنند و برنامه های قابل اجرا مبنی بر نیازها و موضوعات روز جامعه ارائه دهند. ایشان حرکت را مبنا و منشاء حیات و تداوم دانستند و تاکید داشتند: لازمه حرکت این است که برنامه داشته باشیم. 
آقای دکتر خواجه احمد عطاری در ادامه گفت: باید با امیدواری به آینده، سعی و تلاش کنیم و با اتحاد و همدلی و ظرفیت های خوب موجود در دانشکده ها بتوانیم به اهداف کلان دانشگاه و وزارت علوم برسیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1401/03/25
تعداد بازدید:
2240
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal