۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
با حضور اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاه برگزار شد؛
معارفه سرپرست جدید و تکریم از رئیس پیشین دانشگاه هنر اصفهان
معارفه سرپرست جدید و تکریم از رئیس پیشین دانشگاه هنر اصفهان
در آیینی که روز دوشنبه دوم خرداد 1401 با حضور اعضای هیأت رئیسه، معاونین، روسای دانشکده ها و مدیران و برخی از مسئولان واحدهای مختلف دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک سرپرستی دانشگاه هنر اصفهان به آقای دکترعلیرضا خواجه احمد عطاری، از تلاش های آقای دکتر رضا نصر اصفهانی طی دوره مدیریت دانشگاه هنر اصفهان تجلیل بعمل آمد.
در این جلسه، آقای دکتر علیرضا خواجه احمد عطاری سرپرست دانشگاه هنر اصفهان با تشکر از فعالیت های ارزشمند و تلاش های خستگی ناپذیرآقای دکتررضا نصر اصفهانی در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه، با تاکید بر همدلی بیشتر دانشگاهیان و اهمیت جلوه دانشگاه هنر اصفهان در مجامع علمی و هنری ضمن اشاره به کلید واژه های: زندگی – تداوم – حرکت و امید و نقش دانشگاهیان در این مهم، خواستار ارائه ایده ها و برنامه های صاحب نظران ارجمند دانشگاهی شد .
سرپرست دانشگاه هنر با اشاره به اینکه مجموعه دانشگاه هنر اصفهان به مثابه پیکره ای است که تمام اعضای این پیکره باید ارتباط قوی با یکدیگر داشته باشند، افزود: با توجه به شناختی که از دانشگاهیان وجود دارد به یاری خداوند و توان و تجربه علمی ، هنری و اجرایی دانشگاهیان عزیز بتوانیم در جهت رشد و اعتلای اهداف دانشگاه هنر اصفهان تلاش کنیم.
در ادامه، آقای دکتر رضا نصراصفهانی رییس پیشین دانشگاه هنر اصفهان طی سخنانی ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر خواجه احمد عطاری، گزارش جامعی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده و چشم انداز آینده دانشگاه هنر اصفهان ارائه نمود.
آقای دکتر نصر اصفهانی در پایان گزارش مبسوط خود، از تمام کسانی که طی این دوره، نهایت همکاری با حوزه ریاست دانشگاه داشتند تشکر و قدردانی نموده و برای آقای دکتر خواجه احمد عطاری آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
در ادامه این آیین، مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سوم خرداد و خاطره تمامی شهدای والامقام و حماسه سازانی که با خون خود، آرامش و امنیت این ملت و سرزمین را تامین کردند و به ویژه شهید صیاد خدایی را گرامی داشت.
حجت الاسلام ابطحی در ادامه سخنان خود، ضمن تشکر از تلاش های خالصانه آقای دکتر نصر اصفهانی، ایشان را نماد مدیر موفق برخاسته از دانشگاه هنر اصفهان دانست و افزود: آقای دکتر نصربا سخت کوشی و درایت خود اثبات نمود که بحمدالله ظرفیت و توان مدیریتی دانشگاه در خود دانشگاه وجود دارد و امروز دانشگاه هنر اصفهان بدون تردید یکی از اخلاقی ترین دانشگاه های کشور است و بهترین دانشجویان هنر در این دانشگاه تربیت می شوند.
مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه هنراصفهان ضمن اشاره به توان علمی و سلامت نفس آقای دکتر علیرضا خواجه احمد عطاری انتصاب ایشان به سرپرستی دانشگاه هنر اصفهان را تبریک و برای ایشان و مجموعه دانشگاه هنر اصفهان آرزوی موفقیت نمود.
همچنین در این آیین معاونان دانشگاه، روسای دانشکده ها و مدیران و مسئولین دانشگاه هنر اصفهان ضمن تبریک به آقای دکتر خواجه احمد عطاری سرپرست دانشگاه، از تلاش های ارزنده و خستگی ناپذیرآقای دکتر نصر اصفهانی در مدت تصدی ریاست دانشگاه هنر اصفهان بویژه در دوران سخت شیوع بیماری کرونا، تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
لازم به ذکر است طی حکمی که اول خرداد ماه سال جاری از سوی آقای دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد آقای دکتر علیرضا خواجه احمد عطاری به عنوان سرپرست دانشگاه هنراصفهان منصوب و در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های دکتر رضا نصر اصفهانی رئیس سابق دانشگاه هنر اصفهان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
دکتر خواجه احمد عطاری عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان با مرتبه دانشیار است که از ابتدای دهه 80 به عنوان عضو هیات علمی در این دانشگاه به تدریس مشغول بوده است. از سوابق مدیریتی و اجرایی ایشان می‌توان به مدیریت گروه های آموزشی مختلف، مدیر کل اداره آموزش دانشگاه، مدیر امور پژوهش و ریاست دانشکده صنایع دستی اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1401/03/02
تعداد بازدید:
6154
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal