۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
برای اوّلین بار بستر برگزاری ژوژمان‌های آثار پایان‌ترم دانشگاه در کشور؛
نمایشگاه مجازی آثار رشته‌های معماری، طراحی صنعتی و نقاشی دانشگاه هنر اصفهان در نیمسال اوّل تحصیلی1400
نمایشگاه مجازی آثار رشته‌های معماری، طراحی صنعتی و نقاشی دانشگاه هنر اصفهان در نیمسال اوّل تحصیلی1401-1400
 
 
سومین نمایشگاه مجازی آثار دانشگاه هنر اصفهان و سامانۀ یکپارچۀ داده‌های نیمسال اوّل تحصیلی 1401-1400 (مهر و بهمن1400) با همکاری گروه پینیتو و انجمن‌های علمی و گروه‌های آموزش معماری، طراحی صنعتی و نقاشی به طور رسمی در تارنمای  www.pinito.ir افتتاح و راه اندازی شد.
در ایّام بزرگداشت مقام معمار، نمایشگاه و تور مجازی ژوژمان دانشگاه هنر اصفهان در دو مجموعه دانشکده معماری و شهرسازی (توحیدخانه) و  دانشکده هنرهای تجسمی (مدرسۀ فرانسوی‌ها ) افتتاح گردیدهمزمان با این افتتاح ویرایش سوّم سامانۀ یکپارچه آثار دانشگاهی و پلتفرم پینیتو، و پنل مدیریتی آثار رونمایی شد.
این سامانه که حاصل دو سال کار عملیاتی تیم پینیتو و همکاری مشترک بین انجمن‌های علمی رشته‌های معماری، طراحی صنعتی، نقاشی و مجموعۀ دانشگاه هنر اصفهان است، برای اوّلین بار بستر برگزاری ژوژمان‌های آثار پایان‌ترم دانشگاه در کشور است. پینیتو، همچنین یک پلتفرم تعاملی بین استاد و دانشجو است که قابلیت پوشش کلیۀ آرشیو و مستندنگاری آموزشی رسمی دانشگاه را اجرا کند.
در پی برگزاری این نمایشگاه آقای دکتر رضا نصر اصفهانی رییس دانشگاه هنر اصفهان پیامی بدین شرح صادر کرد:
 محصول آموزش در دانشگاه‌ها دیر یا زود می‌باید برای آحاد جامعه، ملموس و قابل رؤیت باشد. مفتخریم که امروز، با تلاش دانشجویان و همّتِ جمعی دغدغه‌مندان آموزش دانشگاه، می‌توانیم بگوییم که برای اوّلین بار، دانشجو واستاد در یک سامانۀ یکپارچه، محصول تعامل آموزشی‌ و پویایی علمیِ یک نیمسال تلاش خود را بر روی این تارنما می‌بینند. برای دانشگاه هنر اصفهان نیز، به عنوان اوّلین استفاده‌کننده از این بستر، اتفاق مبارکی‌است که با اعتماد به جوانان دانشجوی دانشگاه، به نمایشگاه جامع آثار مجازی دانشگاه مجهّز شده‌است.از عموم علاقمندان، صاحب‌نظران عرصۀ آموزش رشته‌های هنری و محصول‌محور و دانشگاهیان، دعوت می‌کنیم که از این سامانه تور مجازی و شبکۀ هوشمند دانشجویان، بازدید نمایند.

افتتاح فاز سوم (بانک دادۀ آثار دانشجویی دانشگاه) که مصادف با ایّام بزرگداشت مقام معمار شاهد آن هستیم، بدون شک از مهم‌ترین نقاط پیشرفت آموزش الکترونیکی دانشگاهی ایران در دوران شیوع ویروس کرونا و پساکرونا بوده‌است. امید که در نیمسال‌های آینده، شاهد پیشرفت و ارتقای سطح کیفی این سامانه برای دانشگاه هنر اصفهان باشیم.

با آرزوی موفّقیت روزافزون برای تمامی تلاشگران این عرصه و تیم پینیتو در دانشگاه هنر اصفهان

همچنیتن آقای دکتر محمد رضا عمادی رییس دانشکده هنرهای تجسمی در پیامی از فعالان و برپاکنندگان این نمایشگاه تشکر نموده و ابراز داشتند: به یقین انعکاس فعالیتهای آموزشی اساتید و دانشجویان در سطح فضای مجازی گامی موثر در معرفی گروههای آموزشی بوده و زمینه های تعامل را در سطحی وسیعتر فراهم می نماید.امیدوارم دیگر گروههای دانشکده همچون گروه نقاشی نیز با بهره مندی از ظرفیت جدید، فرصت را غنیمت شمرده و با پیوستن به نمایشگاه جامع آثار مجازی به رشد و پویایی سیستم آموزشی، بیشتر از پیش کمک نمایند.
 لینک ورود به نمایشگاه:
 
 
 
 
تاریخ:
1401/02/07
تعداد بازدید:
2585
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal