۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معاونت فرهنگی و دانشجویی؛
نشستی صمیمی با حضور تعداد محدودی از بانوان دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد.
نشستی صمیمی با حضور تعداد محدودی از بانوان دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد.
به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی واموربانوان در ایام ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و گرامیداشت مقام زن و مادر، نشستی صمیمی با حضورتعداد محدودی از بانوان دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد.
در این نشست دوستانه که در دانشکده کارآفرینی و با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار گردید، مهمان و کارشناس برنامه خانم دکتر زهرا یوسفی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اصفهان به اهمیت هدفمندی در زندگی پرداختند.
در ابتدا با تاکید بر نقش و اهمیت نگرش صحیح بانوان در اولویت قراردادن حفظ خانواده به عنوان یک هدف ارزشمند اشاره نمودند و سلامت روان اعضای خانواده و جامعه را منوط به سلامت و تفکر صحیح و انتخاب اهداف ارزشمند توسط بانوان در جهت ایفای نقش های خانوادگی و اجتماعی دانستند.
در ادامه بحث ضمن برشمردن برخی اهداف مختلف زندگی در دنیای مدرن امروز چون کسب درآمد بیشتر و پیشرفت های شغلی و تحصیلی و . . . تاکید نمودند: بسیار ضروری ست به اهدافمان واقف باشیم و آنچنان سبک زندگی انتخاب کنیم که در دوران سالمندی در پاسخ به سئوال معمول این دوران یعنی «آیا از زندگی ام راضی هستم؟» پاسخ رضایت بخشی داشته باشیم و نهایتا در کسب دستاوردهایی که در پایان این دنیا و سفر به سرای باقی و ابدی کارآیی داشته باشد، تلاش کنیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/11/04
تعداد بازدید:
2014
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal