۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
در جشنواره تقدیر از پژوهشگران برتر هفته پژوهش و فناوری 1400 استان اصفهان؛
عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان برگزیده حوزه هنر و معماری شد
عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان برگزیده حوزه هنر و معماری شد
مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان با حضور استاندار اصفهان، پژوهشگران، مدیران و مسئولان دانشگاه های استان اصفهان برگزار شد و آقای دکتر احمد صالحی کاخکی عضو هیات علمی دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر حوزه هنر و معماری انتخاب و از تلاش های علمی و پژوهشی ایشان تقدیر گردید.
دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان، ضمن بیان مسائل و مشکلات انجام پژوهش در کشور اظهار داشت: ما باید به مرجعیت پژوهش و جایگاه آن در جامعه بیشتر بپردازیم و مقام ارزشمند پژوهشگر را تکریم کنیم. در هر کار تحقیقاتی باید خود را با اهداف اولیه طرح تطبیق دهیم تا مسیر را گم نکنیم.
استاندار اصفهان همچنین افزود: در کنار تبیین جایگاه پژوهش باید ضمن شناخت مشکلات حوزه پژوهش با هم افزایی که حول تبیین این شناخت به وجود می آید ظرفیت های جدیدی را در کالبد خود احساس کنیم .
شایان ذکر است شورای سیاستگذاری هفته پژوهش و فناوری29 آبان 1400 در استانداری اصفهان برگزار شد و از جمله نقاط قوت نشست‌های هفته پژوهش و فناوری 1400 استقبال بسیار خوب از طرف جامعه هدف (متخصصان)، بیش از 900 نفر مخاطب (حضوری و مجازی)، استقبال قابل تقدیر کارفرمایان پژوهشی استان، حضور مسئولین اجرائی استان و نمایندگان مجلس اصفهان در نشست‌ها بود. 118پرونده به دبیرخانه شورای سیاستگذاری هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان وصول شده بود و پرونده‌ها از 9 دانشگاه و 21 دستگاه اجرائی ارسال شده بودند که مورد داوری قرار گرفتند.
در انتخاب پژوهشگران و فناوران برگزیده مراحلی مانند : تعیین ملاک‌های ارزیابی امتیازات، درخواست از دانشگاه‌ها و سازمان‌های اجرائی برای معرفی پژوهشگران، فناوران و کارفرمایان برتر،درخواست از دانشگاه‌ها و سازمان‌ها برای معرفی اعضای کارگروه‌های داوری، تشکیل کارگروه‌ها، هماهنگی و تشکیل جلسات داوری و جمع‌بندی و اعلام نتایج داوری انجام شد.
تاریخ:
1400/10/11
تعداد بازدید:
3366
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal