۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
پیام تبریک مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت سال نو و اعیاد شعبانیه
پیام تبریک مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت سال نو و اعیاد شعبانیه
 حجت الاسلام والمسلمین سید محمد تقی ابطحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اصفهان به مناسبت عید نوروز و اعیاد شعبانیه پیامی خطاب به دانشگاهیان صادر نمودند.
 
متن پیام به این شرح است :
 
برآمد باد صبح و بوی نوروز    /     به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال وهمه سال  /   همایون بادت این روز وهمه روز

در آستانه سال 1400هجری شمسی،  پیشاپیش عید سعید نوروز را به تمامی استادان، دانشجویان، کارکنان دانشگاه و خانواده های محترم ایشان تبریک عرض می‌کنم.
خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که از یک جهت مفتخر به تمسک به ولایت رسول گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار (علیهماسلام) و از طرف دیگر وامدار فرهنگ پربار ایرانی هستیم.
فرهنگی که بخش های مهمی از آن که با روح الهی انسان سازگار می باشد، مورد تایید اسلام و اهل بیت(ع) قرار گرفته است. بخش هایی از قبیل صله رحم، نیکی کردن به یکدیگر، اکرام نیازمندان، بزرگداشت روحیه فتوت و جوانمردی و احترام به سالمندان.
همچنین سال پیش رو مقارن است با ماه پرعظمت شعبان که وجود اعیاد پربرکتی از جمله میلاد امام عصر(عج) بر عظمت این ماه می‌افزاید.
ماه شعبان در فرهنگ دینی به عنوان ماه رسول خدا (ص) و فرصتی برای خودسازی و آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان شناخته می شود و از این روی دستورالعمل‌های ویژه‌ای در این ماه برای طالبان راه سعادت توصیه شده که در کتاب شریف مفاتیح الجنان قابل مشاهده است.
از خداوند متعال خواستاریم تا در کنار پرداختن به سنت های حسنه عید نوروز، توفیق بندگی و خضوع و پرداختن به دستورالعمل‌های ویژه ماه شعبان را نصیب همه ما بفرماید.
همچنین از پروردگار مهربان خواستاریم هرچه زودتر جامعه بشری را از شر بیماری منحوس کرونا نجات بخشد و در سال پیش رو دوستان و عزیزانمان را از آفت این بیماری محفوظ بدارد. انشاالله
 
 
تاریخ:
1399/12/27
تعداد بازدید:
3861
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal