معاونت پژوهش و فناوری
1402/09/11 /Dorsapax/Data/Sub_7/File/enews_EToolsFile_IMG_20231129_130513_582-517cd851-2d0c-47a8-94bb-4f03cfda9027.jpg
حضور یکی از واحدهای مرکز رشد تخصصی هنر در نمایشگاه بین المللی ایران متافو با رونمایی از محصولی جدید

مؤسسه فرهنگی هنری آیریک پویا نما از واحدهای نوآور مستقر در مرکز رشد تخصصی هنر، با رونمایی از محصول جدید خود با عنوان «شبیه ساز واقعیت مجازی [VR] پایلوت های فولاد مبارکه» به سفارش شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه (MSTID) در نمایشگاه بین المللی ایران متافو که از سوم تا ششم آذرماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، در غرفه MSTID سالن A38 حضوری پررنگ داشت. این محصول با نمایش سه بعدی و شبیه سازی فرآیندهای مهندسی و متالورژی درقالب واقعیت مجازی، پایلوت ها و واحدهای خط تولید فولادسازی، می تواند نقش موثری در تشریح ملموس تر فرآیندها برای متخصصین این حوزه و نیز مخاطب عام ایفا نماید.

حضوری پررنگ داشت. این محصول با نمایش سه بعدی و شبیه سازی فرآیندهای مهندسی و متالورژی درقالب واقعیت مجازی، پایلوت ها و واحدهای خط تولید فولادسازی، می تواند نقش موثری در تشریح ملموس تر فرآیندها برای متخصصین این حوزه و نیز مخاطب عام ایفا نماید. 

این محصول مورد استقبال جمعی از مدیران و متخصصین حوزه فولاد، وزیر صمت و معاونت صندوق نوآوری و شکوفائی ریاست جمهوری قرار گرفت.

مؤسسه فرهنگی هنری آیریک پویا نما با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از سال 1402 بعنوان واحد نوآور در مرکز رشد تخصصی هنر مستقر و در زمینه های طراحی و پیاده سازی شبیه سازهای واقعیت مجازی VR با قابلیت انتقال حس لامسه از طریق متد Force Feedback و اقسام انیمیشن های سه بعدی 3D، با بهره گیری از متدهای روز نظیر 3D Scanning و Facial and Body Motion Capture فعال می باشد.

شایان اشاره است مرکز رشد تخصصی هنر (مرکز رشد مشترک دانشگاه هنر اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان) با ماموریت حمایت از کسب و کارهای نوپا در زمینه هنر و صنایع خلاق در سال 1394 افتتاح شده و اکنون به عنوان بزرگترین مرکز رشد هنر در حوزه هنر و علوم انسانی، در بردارنده نزدیک به 28 شرکت و هسته خلاق و هنربنیان است.

 
 
 معاونت پژوهش و فناوری- گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه
مرکز رشد تخصصی هنر
تعداد بازدید: 613
Powered by DorsaPortal