معاونت پژوهش و فناوری
1402/09/04 /Dorsapax/Data/Sub_7/File/enews_EToolsFile_1-f39e9087-1d6f-46ef-9211-e152f3d096e5.jpg
نشست بررسی همکاری‌های مشترک مرکز رشد تخصصی هنر و شهرداری اصفهان

طی نشستی با حضور مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان، همکاری شرکتهای مستقر در مرکز رشد هنر با بخشهای مختلف شهرداری مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست که روز سه شنبه 30 آبان با حضور آقای دکتر مرتضی نصوحی مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان و روسای ادارات پژوهش، خلاقیت و ارتباط با شرکتهای خلاق و دانش بنیان و جمعی از کارشناسان شهرداری در مرکز رشد تخصصی هنر برگزار شد ، توانمندیهای شرکتهای مستقر در مرکز، معرفی و تقویت همکاری‌های دو جانبه مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست ابتدا آقای صالح غایی سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه و مدیر مرکز رشد معرفی کاملی از مرکز رشد تخصصی هنر ، طرح ایجاد «پارک فرهنگ و هنر اصفهان» و ضرورت اهتمام بخشهای مختلف مدیریت شهری در حمایت از این طرح ارایه نمود که با توجه به عضویت اصفهان در شبکه شهرهای خلاق یونسکو مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

در ادامه دکتر نصوحی ضمن معرفی بخشهای مختلف مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان شامل: اداره خلاقیت ، اداره پژوهش، اداره ارتباط با شرکتهای خلاق و دانش بنیان و دبیرخانه شهر خلاق بر لزوم ارتباط بیشتر مجموعه های مستقر در مرکز رشد با کارشناسان این مدیریت جهت ارتباط بهتر با قسمتهای مختلف شهرداری تاکید نمود.

این نشست با حضور مدیران شرکتهای پیشگامان فردای آبرنگ، بوم و بام زیبا نگر، نقش نور آروند، آوای ققنوس هفت خان، مانا آوای خرد، نقشینه ترنج اسپادان، آرا منظر رستا شهر، فکر آفرینان رویش سلام، جام گیتی نمای صفاهان و معرفی توانمندی ها و دستاوردهای مرتبط با مدیریت شهری اصفهان ادامه یافت که در هر مورد با ارایه پیشنهادهایی از سمت شهرداری یا ایجاد ارتباط با بخشهای مربوط در شهرداری اصفهان همراه گردید. در پایان حاضرین بازدید کوتاهی از برخی از شرکتهای مستقر در مرکز رشد انجام دادند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 661
Powered by DorsaPortal