دانشگاه هنر اصفهان
تقدير مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري دانشگاه از برگزار كنندگان پويش آشنايي با شهيد ابراهيم هادي
تقدير مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري دانشگاه از برگزار كنندگان پويش آشنايي با شهيد ابراهيم هادي
حجت الاسلام سيد محمد تقي ابطحي مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه هنر اصفهان ضمن معرفي برخي از ابعاد شخصيتي شهيد ابراهيم هادي، از برگزار كنندگان پويش كتابخواني و آشنايي با شهيد ابراهيم هادي قدرداني نمودند.
حجت الاسلام ابطحي با اشاره به لزوم توجه و آشنايي بيشتر دانشگاهيان و جامعه با شهداي گرانقدر و تأثيرگذار دفاع مقدس، ابراز اميدواري نمودند در آينده اي نزديك مجموعه اي از كتاب هاي شاخص و تأثيرگذار انتشار يافته در حوزه ايثار و شهادت تهيه و در دسترس علاقه مندان دانشگاهي قرار گيرد.
لازم به ذكراست با توجه به شخصيت فوق العاده تاثيرگذار و معنوي شهيد ابراهيم هادي، پويش آشنايي با شهيد ابراهيم هادي در دانشگاه شروع به كار نمود و در راستاي اين پويش مسابقه كتابخواني ويژه اعضاي محترم هيات علمي و كاركنان گرامي دانشگاه با محوريت كتاب "سلام بر ابراهيم 1" طراحي شد، كه مورد استقبال بسيار همكاران  دانشگاهي قرار گرفت.
همكاران گرامي حداكثر تا تاريخ 23 / 6 / 98  فرصت دارند، پاسخهاي خود را به دفتر معاونت اداري و مالي دانشگاه (سركار خانم حبيب اللهي) ارسال نمايند.
طبق روال سنوات قبل به نفرات برگزيده در اين مسابقه جوايز نفيسي اهدا خواهد شد.

كتاب سلام بر ابراهيم به بيان زندگي نامه و خاطرات شهيد ابراهيم هادي مي¬پردازد. شهيدي كه نه عالم ديني بود، نه جزء فرماندهان دفاع مقدس محسوب مي شد، بلكه يكي از ميان مردم عادي بود و پدر بزرگوارش يك كاسب معمولي بود. شخصيت اين شهيد بزرگوار در عين سادگي و بي آلايشي داراي ابعاد وسيع و اثرگذاري است و هر كس با هر گرايشي مي تواند از درياي وجودي او بهره ببرد. اين جوان بزرگوار به جايگاهي مي رسد كه عارف معروف، مرحوم دولابي به او كه يك جوان بيست ساله بود مي فرمايد: "آقا ابراهيم يك كم ما را نصيحت كن." و ابراهيم با شرمندگي سرش را پايين مي اندازد كه" حاج آقا چه مي فرماييد؟"
در حكايتهاي نقل شده از او درسهاي عميق تربيتي نهفته است كه براي بيداري وجدان هاي غفلت زده، بسيار كاربرد دارد.
به فرموده حضرت آيت الله بهجت (ره)، "مطالعه زندگي خوبان، به منزله كلاس اخلاق است." و شما با مطالعه اين كتاب اثر معنوي آن را در وجود خودتان لمس خواهيد كرد و نگاه و رفتارتان قبل ازخواندن اين كتاب با بعد از مطالعه آن متفاوت خواهد شد.
او مي دانسته كه هر كسي را چگونه بايد جذب كند. داستانهاي زيادي از او نقل شده كه چه جوانهايي را تغيير داده و از هرزگي به حضور در جبهه ها رسانده است.
 
 
تاریخ:
1398/06/13
تعداد بازدید:
2535
منبع:
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal