قابل توجه متقاضیان میهمان مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1405-1404
دانشجویان متقاضی برای میهمانی به دانشگاه هنر اصفهان و یا متقاضی میهمانی از دانشگاه هنر اصفهان به سایر دانشگاه ها ملزم هستند، برای ثبت درخواست خود جهت سال تحصیلی 1405-1404 به سایت سازمان امور دانشجویان – سامانه سجاد
https://portal.saorg.ir
مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.
وظایف متقاضی:
- دانشجو در صورت داشتن شرایط خاص مطابق آیین نامه، ضمن آگاهی از شرایط دانشگاه مبدا و مقصد بایستی با اطلاع کامل از وضعیت تحصیلی خود و شرایط ثبت¬نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده ( 15 فروردین لغایت سی و یکم اردیبهشت) 15 / 1 / 1404 الی 31 / 2 /1404 درخواست خود را مبنی بر نوع آن (2 نیمسال میهمانی، تمدید میهمانی) برای سال تحصیلی 1405- 1404 ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، همتراز بودن نحوه پذیرش (با آزمون یا بدون آزمون)، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نماید.
- شهریه های پرداختی ثابت و متغییر میهمان و انتقال براساس مصوبات هیات امنای مشترک دانشگاه در سال 1402 خواهد بود. جهت اطلاع از مبلغ شهریه به سایت دانشگاه- دانشجو- مهمان و انتقال مراجعه نمایید.
تذکر: لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست خود را ارائه نمایند.
متقاضی مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهای درخواستی ارائه شده در خصوص شرایط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.
دانشگاه انتخابی حتما بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی¬الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهرهای نزدیکتر به محل سکونت باشد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شود. طبق مصوبه شورای آموزشی دانشگاه هنراصفهان درخواست میهمان دائم و انتقال دائم قابل بررسی نیست و دانشجویان می توانند درخواست خود را مبنی بر دو نیمسال میهمانی؛ تمدید میهمانی ثبت نمایند.
لینک راهنمای کامل ثبت درخواست، در صفحه قوانین و مقررات سامانه موجوداست.
دانشگاه¬های مبدأ باید بر اساس مفاد آیین¬نامه شماره 185770/4 مورخ 31 / 2 / 1402 درخواست دانشجو را بررسی نموده و در صورت داشتن شرایط از اول خرداد لغایت 15 تیر ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریزنمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد از طریق سامانه ارسال نماید. سپس دانشگاه¬های مقصد حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام نماید.
دانشجویان متقاضی انتقالی توام با تغییر رشته، می توانند تقاضای خود را ( از مسیر سامانه سجاد – کمیسیون موارد خاص- گزینه میهمان و انتقال) با الصاق ریزنمرات و مستندات ثبت و نتیجه را پیگیری نمایند.
دانشگاه هنر اصفهان از پاسخ گویی حضوری به متقاضیان گرامی معذور است. و نتایج درخواست های نقل و انتقال را در زمان تعیین شده صرفا در سامانه اعلام خواهد کرد و از ارسال نتایج به صورت مکاتبه معذور است. ضمن اینکه درخواست های تجدید نظر قابل بررسی نمی باشد.
دانشجویانی که در ترم های گذشته در این دانشگاه میهمان بوده و از نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 در دانشگاه مبدأ مشغول به تحصیل می شوند، ارسال ریزنمرات به آن دانشگاه ، مشروط به انجام تسویه حساب با این دانشگاه است.
تاریخ:
1404/01/17
تعداد بازدید:
479
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به
دانشگاه هنر اصفهان
مي باشد.
Powered by
Dorsa
Portal