طرح پژوهشی دانشجوی دانشگاه هنر اصفهان طرح منتخب و برگزیده مشترک بین دانشگاه های ملبورن و منچستر
طرح پژوهشی دانشجوی دانشگاه هنر اصفهان طرح منتخب و برگزیده مشترک بین دانشگاه های ملبورن و منچستر
یکی از پژوهشگران دوره دکتری دانشگاه هنر اصفهان که از 27 اردیبهشت ماه دوره فرصت مطالعاتی خود را در دانشگاه ملبورن آغاز نموده در کنار پژوهش تز خود، به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است.
آقای عرفان حیدری که مراحل پایانی نگارش رساله خود به راهنمایی دکتر محمودرضا ثقفی و مشاوره دکتر ماریان ماهات را میگذراند، در چند پروژه میان رشتهای با گروه
LEaRN
(Learning Environments Applied Research Network) دانشگاه ملبورن استرالیا به عنوان محقق مدعو RA GRADE 1 همکاری دارد. این گروه متشکل از یک شبکه تحقیقات کاربردی درباره محیط های یادگیری است که متخصصان بین المللی را از رشته ها و بخش های مختلف گرد هم آورده تا کالبد محیط های یادگیری را بررسی و بهبود بخشند.
پروژه نخست تحت عنوان Trauma-Informed school learning design به دیدگاه های تکمیلی در طراحی مدارس برای کاهش تروماهای ذهنی دانش آموزان اختصاص داشت که با مشارکت این دانشجو به اتمام رسید و گزارش نهایی مورد تایید داوران قرار گرفت. این پژوهش کاری مشترک و بین دانشگاهی (دانشگاه های استرالیا) در جهت اصلاح برنامه دهی طراحی مدارس استرالیا به هدایت دانشگاه ملبورن می باشد.
همچنین طرح پژوهشی ایشان در تحقیق دیگری که به طور مشترک بین دانشگاه ملبورن و منچستر به انجام رسیده ، به عنوان طرح منتخب تعیین گردید و به همین سبب در این پروژه نیز به عنوان محقق مدعو حضور دارند. عنوان این پژوهش
Spaces of global higher education: Exploring the purpose of Campus, است که بخش Booster Grant آن در حال انجام است و پرپوزال ایشان با عنوان
S-AI Assemblage, an Ability to Develop the Teaching Practicies within Higher Education Campus
به عنوان طرح برگزیده انتخاب گردید و در حال حاضر در دو بخش نظری و شبه تجربی در حال انجام است.
تاریخ:
1403/06/07
تعداد بازدید:
995
منبع:
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به
دانشگاه هنر اصفهان
مي باشد.
Powered by
Dorsa
Portal