دانشگاه هنر اصفهان
اداره سراهای دانشجویی؛
اعلام زمان و نحوه تثبیت و تمدید خوابگاه دانشجویی ویژه دانشجویان متقاضی اسکان در نیمسال دوم 1402-1401
اعلام زمان و نحوه تثبیت و تمدید خوابگاه دانشجویی ویژه دانشجویان متقاضی اسکان در نیمسال دوم 1402-1401
قابل توجه دانشجویان متقاضی اسکان در نیمسال دوم 1402-1401 

جهت تثبیت و تمدید اتاق نیمسال اول خود در تاریخ 5 و 6 بهمن و جهت درخواست اتاق جدید در تاریخ 9 بهمن ماه از ساعت 10:00 صبح به اتوماسیون خوابگاهی دانشگاه به نشانی http://dorm.aui.ac.ir/  مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایید.

مراحل تثبیت بعد از ورود به سامانه (خوابگاه ، اسکان ، درخواست خوابگاه ، تایید تعهد اسکان ، افزودن ، مشاهده مشخصات اسکان نیمسال اول 402-401 و در صورت تایید ، ثبت)

مراحل ثبت نام جدید بعد از ورود به سامانه (خوابگاه ، اسکان ، درخواست خوابگاه ، تایید تعهد اسکان ، افزودن ، انتخاب خوابگاه ، سوئیت و اتاق ، ثبت) 

دانشجویان توجه داشته باشند، درخواست تثبیت اتاق در صورتی تایید می گردد که ظرفیت اتاق و یا سوئیت به حد نصاب 70% از ظرفیت رسیده باشد و جهت اطلاع از تایید و یا عدم تایید در تاریخ 8 بهمن ماه به سامانه مربوطه مراجعه و در صورت عدم تایید در تاریخ 9 بهمن ماه اقدام به رزرو جدید در ظرفیت های خالی خوابگاه نمایند. 

تاکید می گردد کلیه دانشجویان طبق فرمی که در زمان ورود به خوابگاه تکمیل و اتاق و سوئیت خود را تحویل گرفتند، می بایست اتاق و سوئیت خود را به همان شکل با نظافت کامل تحویل سرپرست و یا انتظامات خوابگاه نمایند.
مسئولیت عدم تحویل بعهده دانشجویان همان اتاق یا سوئیت در نیمسال اول 402-401 خواهد بود.

دانشجویانی که تثبیت اتاق خود را انجام داده اند، می توانند وسایل خود را در کمدهای خود قرار دهند و در صورت عدم تثبیت می بایست کلیه وسایل را جمع آوری و از سوئیت یا اتاق خارج نمایند.

دانشجویانی که به قوانین و مقررات اسکان در سراهای دانشجویی دانشگاه توجه نکرده اند، مجاز به تثبیت و ثبت نام جدید نمی باشند.

(تسویه حساب نیمسال اول و واریز پیش پرداخت نیمسال دوم متعاقباً اعلام می شود)

                              اداره سراهای دانشجویی 1401/11/03
تاریخ:
1401/11/03
تعداد بازدید:
1394
منبع:
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal