معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی؛
اطلاعیه ثبتنام پذیرفتهشدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401
اطلاعیه ثبتنام پذیرفتهشدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401
ضمن تبریک به پذیرفتهشدگان بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه هنر اصفهان، زمان ثبتنام غیرحضوری (اینترنتی) به شرح زیر اعلام میگردد:
سه شنبه 12 /07 /1401
تا
شنبه 16 /07 /1401
مدارک لازم جهت ثبتنام غیرحضوری:
· بعد از مطالعه مدارک مورد نیاز، جهت ثبتنام غیرحضوری به آدرس
https://edu.aui.ac.ir
مراجعه فرمایید.
مدارک مورد نیاز ثبت نام می بایست به صورت رنگی اسکن و بر روی سایت بارگذاری شود . الزامی است تمامی مدارک با فرمت jpg و حجم کمتر از 512 کیلو بایت (کیفیت مناسب) اسکن و بارگذاری گردد.
1- تصویر اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا 31 / 6 / 1401 و معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.
· تصویر گواهی معدل برای مقطع کارشناسی پذیرفتهشدگانی که در زمان ثبتنام آزمون، دانشجوی سال آخر بوده و تا تاریخ ثبتنام غیرحضوری موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود نشدهاند و تا تاریخ 31 / 6 / 1401 فارغالتحصیل می شوند. (فرم شماره 2)
· دریافت تاییدیه تحصیلی برای مقاطع آموزش عالی بصورت الکترونیکی، از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس
https://estelam.msrt.ir
میسر می باشد.
2ـ تصویر مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای پذیرفتهشدگانی که فارغالتحصیل کارشناسی ناپیوسته میباشند.
3- تصویر اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) برای آن دسته از متقاضیانی که با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند (فرم شماره 1).
4- تصویر اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش.
5ـ عکس تمامرخ 4× 3 تهیه شده در سال جاری
6 ـ تصویر تمام صفحات شناسنامه
7 ـ تصویر کارت ملی هوشمند (در صورت نداشتن کارت هوشمند، تصویر کارت قبلی به همراه رسید پستی تعویض، الزامی است) در صورت مفقود شدن کارت ملی یا شناسنامه داشتن نامه درخواست المثنی از اداره ثبت احوال الزامی میباشد.
8 – تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه دانشجویان پسر: آقایان در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آن را اسکن و بارگذاری نمایند. سایر دانشجویان برای درخواست معافیت تحصیلی از طریق سامانه
http://Sakha.epolice.ir
اقدام نموده و پس از اخذ برگه معافیت تحصیلی از سامانه (تایید شرایط اولیه) آن را در سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان در روز ثبت نام غیرحضوری اسکن و بارگذاری نماید. (لازم بذکر است جهت ورود به سامانه نظام وظیفه کد ملی و کد سخا (اخذ شده از پلیس +10) نیاز می باشد.).
9ـ تصویر حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
10- تکمیل تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان (دانشجویان دوره روزانه) (فرم شماره 4)
11- تکمیل فرم تعهد از پذیرفته شدگانی که تا تاریخ 31 / 6 / 1401 فارغ التحصیل می شوند و قادر به ارائه گواهی مدرک تحصیلی خود نیستند. (فرم شماره 3) چنانچه این دسته از دانشجویان اصل مدرک کارشناسی خود را تا تاریخ 30 / 9 /1401 به اداره آموزش دانشگاه تحویل ننمایند قبولی آنها لغو شده و حق هیچگونه اعتراضی ندارند.
توجه:
* تمامی مراحل را با دقت و شکیبایی مطالعه و ثبت نام نمایید. تکمیل بندهای مختلف خواسته شده در مراحل ثبتنام اهمیت دارد. مسؤولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده دانشجو می باشد.
* چنانچه دانشجویی پس از ثبت نام درخواست انصراف بدهد مشمول پرداخت هزینه آموزش رایگان می شود.
عودت اصل مدرک تحصیلی تا پایان تحصیلات امکانپذیر نیست. از این رو پیشنهاد می شود پذیرفتهشدگان گرامی "کپی" و "کپی برابر اصل" آن را تهیه و نزد خود نگهدارند.
زمان ارائه اصل مدارک، متعاقبا از طریق سایت دانشگاه هنر اصفهان اعلام خواهد شد.
تلفن های تماس با اداره آموزش دانشکده های دانشگاه هنر اصفهان
دانشکده هنرهای تجسمی: 36286453
دانشکده صنایع دستی: 32217469
دانشکده معماری و شهرسازی: 32204618 داخلی 240 و 213
دانشکده حفاظت و مرمت: 36278785 داخلی 141 و 142
دانشکده پژوهش های هنر و کارآفرینی: 36249841 دانخلی 289 و 290
جهت مشاهده سایر تلفن های دانشکده خود، به آدرس سایت دانشگاه هنر اصفهان به نشانی
https://aui.ac.ir
و قسمت درباره دانشگاه-تلفن های دانشگاه- مراجعه کنید.
فرم شماره 1
فرم شماره 2
فرم شماره 3
فرم شماره 4
تاریخ:
1401/07/12
تعداد بازدید:
2929
منبع:
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به
دانشگاه هنر اصفهان
مي باشد.
Powered by
Dorsa
Portal