دانشگاه هنر اصفهان
استاندارد سازی و تجهیز خوابگاه‌ها از اولویت‌های سازمان امور دانشجویان است
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان گفت: استاندارد سازی و تجهیز خوابگاه‌ها از اولویت‌های سازمان امور دانشجویان است. 
به گزارش  اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان امور دانشجویان ،دکتر هاشم داداش پور در سفر یک‌روزه به اصفهان و حضور در مراسم معارفه و تودیع ریاست دانشگاه هنر اصفهان، به همراه رئیس جدید دانشگاه از خوابگاه های دانشجویی دختران صبا و پسرانه جماله و وزیر  بازدید کرد.
در این بازدید که از بخش‌های مختلف خوابگاه ها صورت گرفت، رئیس سازمان امور دانشجویان از نزدیک با امکانات و مشکلات و کمبودهای این خوابگاه ها آشنا شد و برای رفع مشکلات آن نقطه نظراتی ارائه کرد.
دکتر هاشم داداش پور در این بازدید، استاندارد سازی و تجهیز خوابگاه‌ها را از اولویت‌های سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه عنوان کرد و گفت : دانشجویان غیر بومی زندگی شان بعد از کلاس های درسی در همین خوابگاه‌ها سپری می‌شود و از دو سال تا ده سال سکونت خوابگاهی دارند و ضرورت دارد با تلاش دانشگاه و مسوولان استان و دولت و خیرین و مشارکت خود دانشجویان این خوابگاه ها به محلی امن و راحت برای مطالعه و استراحت و زندگی تبدیل گردند.
تاریخ:
1401/04/01
تعداد بازدید:
2274
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal