دانشگاه هنر اصفهان
نمایشگاه آثار و نشست هم اندیشی هفته صنایع دستی برگزار شد
آقای دکتر علیرضا خواجه احمد عطاری سرپرست دانشگاه هنر اصفهان ضمن بازدید از آثار شرکت کنندگان در نمایشگاه هفته صنایع دستی، در نشست هم اندیشی صنایع دستی شرکت کرد.
در این نشست که روز پنجشنبه 26 خرداد 1401 به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و انجمن علمی فرش برگزار شد آقای دکتر خواجه احمد عطاری ضمن تبریک هفته صنایع دستی، در خصوص ویژگی های صنایع دستی و جایگاه صنایع دستی در کشور به ایراد سخن پرداخت.
سرپرست دانشگاه هنر اصفهان، لزوم ارتباط با جامعه و توجه به شرایط جامعه را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری نمود با تلاش و مجاهدت دانشگاهیان عزیز، در سطح استان اصفهان و کشور به ایفای نقش و رسالت هنری پرداخته شود.
آقای دکتر خواجه احمد عطاری در ادامه به نقش هنر و آثار هنری در پیشگیری و مقابله با هجمه های فرهنگی اشاره داشتند و بهره گیری از فرصت های موجود در دیپلماسی فرهنگی را مورد تاکید قرار دادند.
سرپرست دانشگاه هنر اصفهان همچنین خلاقت در حوزه طراحی صنایع دستی و لزوم تغییر در آموزش صنایع دستی و اهمیت شناخت بازارها جهت ورود به حوزه اقتصاد را مورد تاکید قرار دادند.
آقای دکتر خواجه احمد عطاری در پایان سخنان خود با اشاره به نمایشگاه برپاشده در محوطه دانشگاه و فضای خارج از دانشگاه اظهار داشتند: وقت آن است که با جامعه بتوانیم ارتباط بهتر و بیشتری برقرار کنیم و امیداوارم مثل این نمایشگاه که بیرون از دانشگاه، آثار هنری دانشجویان به جامعه عرضه شده، در ادامه هم، خلاقیت ها و نیروی جوانی که در این دانشگاه و دانشگاه های دیگر هست بتوانند توانایی های خود را نشان دهند چرا که جامعه آینده ما، دست جوانان است و برای اینکه بتوانند به خوبی این جامعه را هدایت بکنند و دردست بگیرند باید از هم اکنون و در دوران دانشجویی، خود را با طراحی و کار و تلاش و تولید، قوی کنند و البته امیدوارم که به زودی این اتفاق بیفتد و به دانشجویان و جوانان عزیز توصیه می کنم در هرشرایطی امید خود را از دست ندهند و آرزومندم در همه شرایط موفق باشند.
در ادامه نشست، استادان و صاحب نظران مدعو حوزه صنایع دستی ضمن تشکر از برگزارکنندگان نشست و نمایشگاه آثار، به بیان مسایل و مشکلات و دیدگاه های خود در این زمینه پرداختند و در پایان از نمایشگاه بازدید نمودند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1401/03/29
تعداد بازدید:
2072
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal