دانشگاه هنر اصفهان
اعطای جایزه البرز 1401 به دانشجوی دکتری معماری دانشگاه هنر اصفهان
در مراسم اعطای جایزه البرز 1401 در بخش نخبگان از خانم سیما خالقیان دانشجوی مقطع دکتری معماری دانشگاه هنر اصفهان تقدیر شد. در کارنامه علمی، پژوهشی و آموزشی خانم خالقیان، منتخب این جایزه می‌توان به: پژوهشگر برتر دانشگاه هنر اصفهان، دریافت کننده جایزه شهید تهرانی مقدم و شهید وزوایی بنیاد ملی نخبگان ، دریافت کننده بورسیه پژوهشی از موسسه DAAD آلمان، انجام 7 طرح پژوهشی تحت قرارداد با شهرداری اصفهان و دانشگاه هنر اصفهان ، دانشجوی برتر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، ورود به مقطع ارشد و دکتری با سهمیه استعداد درخشان، تالیف 1 عنوان کتاب ، تالیف 10 مقاله علمی ISC و 8 مقاله در کنفرانس های بین المللی، معمار، پژوهشگر معماری و مدرس دانشگاه اشاره کرد.
در بخش نخبگان جایزه البرز 1401، تعداد 2862 نفر در سامانه جایزه البرز ثبت نام کردند که 65 درصد از این تعداد به دانشجویان غیرپزشکی، 14 درصد دانشجویان پزشکی، 13 درصد طلاب علوم دینی و 8 درصد به مخترعان اختصاص داشت. از این تعداد 1143 نفر به مرحله داوری راه پیدا کردند و در نهایت 60 نخبه علمی (شامل 43 نفر در بخش دانشجویان به تفکیک 10 نفر دانشجویان پزشکی و 33 نفر دانشجویان غیرپزشکی، 7 نفر در بخش طلاب حوزه‌های علمیه، 5 نفر در بخش مخترعان و 5 نفر در بخش دانشمندان) به مناسبت گرامیداشت شصتمین سال تاسیس بنیاد فرهنگی البرز انتخاب شدند.
رقم نقدی جایزه نخبگان البرز 1401 در بخش دانشجویان و حوزویان هر نفر 50 میلیون تومان و در بخش مخترعان هر نفر 70 میلیون تومان بود که همراه با لوح تکریم و تندیس البرز به آنها اعطا شد. در بخش دانشمندان نیز جایزه نقدی هر نفر 220 میلیون تومان بود که همراه با لوح تکریم و نشان البرز به ایشان تقدیم شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1401/03/25
تعداد بازدید:
3161
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal