دانشگاه هنر اصفهان
معاونت فرهنگی و دانشجویی؛
نشستی صمیمی با حضور تعداد محدودی از بانوان دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد.
نشستی صمیمی با حضور تعداد محدودی از بانوان دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد.
به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی واموربانوان در ایام ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و گرامیداشت مقام زن و مادر، نشستی صمیمی با حضورتعداد محدودی از بانوان دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد.
در این نشست دوستانه که در دانشکده کارآفرینی و با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار گردید، مهمان و کارشناس برنامه خانم دکتر زهرا یوسفی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اصفهان به اهمیت هدفمندی در زندگی پرداختند.
در ابتدا با تاکید بر نقش و اهمیت نگرش صحیح بانوان در اولویت قراردادن حفظ خانواده به عنوان یک هدف ارزشمند اشاره نمودند و سلامت روان اعضای خانواده و جامعه را منوط به سلامت و تفکر صحیح و انتخاب اهداف ارزشمند توسط بانوان در جهت ایفای نقش های خانوادگی و اجتماعی دانستند.
در ادامه بحث ضمن برشمردن برخی اهداف مختلف زندگی در دنیای مدرن امروز چون کسب درآمد بیشتر و پیشرفت های شغلی و تحصیلی و . . . تاکید نمودند: بسیار ضروری ست به اهدافمان واقف باشیم و آنچنان سبک زندگی انتخاب کنیم که در دوران سالمندی در پاسخ به سئوال معمول این دوران یعنی «آیا از زندگی ام راضی هستم؟» پاسخ رضایت بخشی داشته باشیم و نهایتا در کسب دستاوردهایی که در پایان این دنیا و سفر به سرای باقی و ابدی کارآیی داشته باشد، تلاش کنیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/11/04
تعداد بازدید:
2063
منبع:
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal