دانشگاه هنر اصفهان
افتتاح چمن مصنوعی مجموعه ورزشی دانشگاه هنر اصفهان
زمین فوتبال چمن مصنوعی دانشگاه هنر اصفهان با مشارکت و تخصیص اعتبار از طرف اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و مساعدت مسوولین دانشگاه با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی زیر ساخت های ورزش در راستای ارائه خدمات بهتر به دانشگاهیان و مردم منطقه با حضور ریاست محترم دانشگاه، نماینده محترم دفتر نهاد مقام معظم رهبری، معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ابتدای این آیین آقای علیرضا داوری مدیر تربیت بدنی دانشگاه به ارائه گزارشی از روند اجرایی این پروژه پرداخت و از تمامی دست اندرکاران به نتیجه رساندن آن تقدیر نمودند. سپس حجت الاسلام سید محمد تقی ابطحی، نماینده محترم دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن بیان جملاتی از بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت ورزش و ورزشکاران، مجموعه ورزشی دانشگاه را مجموعه ای قابل قبول دانستند و عموم دانشگاهیان را به فعالیت های ورزشی توصیه و در پایان از برکات فراوان ورزش برای سلامت جسم و روان به ایراد سخن پرداختند.
در ادامه این مراسم آقای دکتر رضا نصر اصفهانی رییس دانشگاه هنر اصفهان ضمن تشکر از پیگیری ها و تلاش های تمامی مسئولانی که برای تجهیز و بهره برداری مجموعه ورزشی تلاش می کنند ابراز امیدواری نمودند پس از طی شدن شرایط خاص کنونی، عموم دانشگاهیان اعم از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه از امکانات و ظرفیت های بوجود آمده در مجموعه ورزشی دانشگاه بیشتر استفاده کنند.
رییس دانشگاه هنر اصفهان در پایان سخنان خود خواستار ادامه دار بودن دغدغه توسعه و تجهیز ورزشگاه توسط مسئولین مربوطه شدند که این مهم خود موجب افزایش سرانه ورزشی در سطح جامعه خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/06/17
تعداد بازدید:
3908
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal