دانشگاه هنر اصفهان
1399/12/27 /Dorsapax/Data/Sub_0/File/enews_EToolsFile_IMG-20210316-WA0002-654f27c1-486c-4f31-aa98-30cb4593e3ff.jpg
جلسات مجازی تلاوت و تدبر با موضوع سبک زندگی قرآنی ویژه دانشگاهیان
همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها( روزهای پایانی دی ماه 99) جلسات هفتگی تلاوت و تدبر با موضوع سبک زندگی قرآنی ویژه دانشگاهیان عزیز آغاز شد و با استقبال خوب و پرشور ارادتمندان ساحت قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام ادامه یافت. در این جلسات که روزهای سه شنبه ویژه اساتید و کارکنان و روزهای چهارشنبه ویژه دانشجویان بود ابتدا به بحث شناخت شناسی و بازخوانی اهیمت جایگاه قرآن و تاثیریادگیری آموزه های جامع آن در سبک زندگی پرداخته شد وسپس با موضوعاتی چون رویکرد قدردانی درسلامت زندگی، اهمیت شگرگزاری و تاثیر قطعی آن در افزایش نعمت ها و دیدگاه آیات قرآن در مورد تغذیه و اهمیت خوراک در سلامت جسم و روح و روان ادامه و پایان یافت.
شادی از نگاه آیات و روایات و چگونگی تجربه حس طراوت و سرزندگی و لذت، از دیگر موضوعات جلسات دانشجویان بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی ایشان همراه شد.
ضمن شکرگزاری و تعظیم بسیار به درگاه ایزد منان بابت این رزق معنوی در پایان سال واستشمام عطرآیات نورانی قرآن و کلمات گهربارائمه معصومین علیهم السلام که به صورت هفتگی در ساختمانهای دانشگاه و فضاها و منازل دانشگاهیان گرامی پراکنده شد و نیز قدردانی از حضور تک تک شرکت کنندگان، انتقادات وپیشنهادات و نظرات همه بزرگواران جهت هرچه مفید و موثرتر برگزار شدن برنامه درسال جدید قطعا مزید امتنان خواهد بود.
شماره تماس دفتر امورفرهنگی 03136262204
آدرس الکترونیکی dofarhangi@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 3146
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal