دانشگاه هنر اصفهان
اطلاعیه پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان
رئیس مرکز علمی کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره های کاردانی در نیمسال دوم سال جاری در این مرکز خبر داد.
دکتر ابراهیم یزدی گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو در بهمن ماه ، در پنج رشته مقطع کاردانی در مرکز علمی کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت از تاریخ 18لغایت 24 آذر ماه آغاز شده است.
وی ادامه داد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته های تربیت مربی پیش دبستانی ، تربیت مربی قرآن کریم ، تکنولوژی آموزشی ، مدیحه و مرثیه سرائی و امور فرهنگی دانشجو می پذیرد.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت همچنین افزود: این مرکز فرصتهای لازم را برای فعالیت دانشجویان در زمینه های علمی و فرهنگی را فراهم نموده که باعث رشد و شکوفایی استعدادها و کسب تجربه بیشتر می شود وانشاالله جهت ادامه تحصیل دانشجویان در مقطع کارشناسی نیز از ترم آینده دانشجو پذیرش خواهیم داشت.
دکتر یزدی ادامه داد: دانشجویان و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سنجش و یا از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت به آدرس خیابان عسگریه ، خیابان فرسان شمالی مراجعه نمایند همچنین جهت مشاوره با شماره های 32278388-09331975797-09365357925-09915803577 تماس حاصل نمایند.
وی همچنین ازتعرفه های پایین شهریه تحصیلی و اعطای تسهیلات به ثبت نام کنندگان و دانشجویان و برگزاری کلاسها در خارج از ساعات اداری و تحصیل با رویکرد اشتغال در این مرکز خبر داد.
رئیس مرکز علمی کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت تصریح کرد: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب ومتعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی ، کتابخانه و ... مکان مناسبی برای علاقمندان به ادامه تحصیل برای دانشجویان خواهد بود.
 
 
تاریخ:
1400/09/24
تعداد بازدید:
4699
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal