۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیانیه شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان بمناسبت هفته بسیج
بیانیه شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان بمناسبت هفته بسیج
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‏ های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده ‏اند. امام خمینی (ره)

پنجم آذرماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.
بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) در تأسیس آن نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سال‌های بعد، گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.

ثمرۀ خون‌های پاک بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس، نشاندن برگ زرینی در تاریخ پر حماسۀ ملت بزرگ ایران بود. وقتی که دیکتاتور ملعونی چون صدام عزم اشغال خاک ایران نمود، این بسیج مردمی بود که در کنار سایر قوا، مخلصانه و مجاهدانه خون خود را نثار دفاع از اسلام و ایران نمود تا ذره‌ای از خاک ایران عزیز در چنگال دشمن باقی نماند.
امروز بسیج نه تنها در عرصه دفاع از انقلاب و میهن، بلکه در تمامی عرصه‌های علمی، خدمت رسانی، آبادانی و ... پیشتاز است. حضور ارزشمند بسیجیان در مقابله با ویروس منحوس کرونا در کشور و یاری رساندن مومنانه بسیج به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری، جلوه‌های بی بدیلی از این تلاش مقدس را به منصه ظهور رساند.

ما در بسیج دانشگاه هنر اصفهان به عنوان یک تشکل انقلابی با گرامیداشت هفته بسیج و با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و منویات فرماندۀ معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای، یاد و خاطرۀ شهدای بسیج را در 8 سال دفاع مقدس، در دفاع از حرم‌های شریف، در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان و در مقابله با فتنه‌گران، در امر به معروف و نهی از منکر و در دفاع از سلامتی مردم عزیز ایران در دوران کرونا، گرامی می‌داریم و امیدواریم که این پرچم مقدس به دست با کفایت امام عصر (ارواحنا فداه) سپرده شود و در ظل فرماندهی مهدی موعود (عج) جانفشانی و ایثار نمائیم.
والسلام علی من اتبع الهدی.

شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان
تاریخ:
1399/09/05
تعداد بازدید:
2718
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal