۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
در گفتگو با معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مطرح شد:
شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه هنر اصفهان از 29 شهریور
شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه هنر اصفهان از 29 شهریور
دانشجویان روزهای بیست و دوم، بیست و سوم و بیست و چهارم شهریور انتخاب واحد کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر اصفهان گفت: 29 شهریور، زمان شروع کلاسها در سال جدید تحصیلی برای ورودی های قبل از سال 99 در دانشگاه هنر اصفهان است.
خانم دکتر مهرناز آزادی درباره شروع فرایند آموزش برای دانشجویان جدیدالورود کارشناسی و ارشد هم گفت:به محض اعلام نتایج و مشخص شدن تکلیف دانشجویان جدید ، تکمیل شدن امور پذیرش در دانشگاه و اعلام وزرات علوم، آموزشهای این دانشجویان نیز به صورت مجازی آغاز خواهد شد.
وی گفت: برای دانشجویان جدید برنامه ریزی شده تا از دانشگاه، دانشکده و فضاهای آموزشی بازدید مجازی داشته باشند تا با مدیر گروه، اعضای هیأت علمی و کارشناسان گروه خود آشنا شوند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی اصفهان کلاسها بصورت مجازی برگزار خواهد شد افزود:برخی ازکلاسها که نیازمند ابزار و یا حضور در کارگاه است،بصورت حضوری با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در زمان مناسب که امکان حضور دانشجویان فراهم است برگزار خواهد شد.
خانم دکتر آزادی با اشاره به اینکه همه زیر ساختهای اموزش مجازی در دانشگاه فراهم شده است و سعی شده است تا مشکلاتی که در ترم گذشته برای ارایه دروس به صورت الکترونیک وجود داشت مرتفع شود، گفت: برای ارتقاء بیش از پیش سطح مهارت اعضا هیات علمی، برای آموزش از طریق فضای مجازی، با همکاری مرکز توسعه صلاحیت های حرفه ای تدریس دانشگاه اصفهان دوره دانش افزایی و توانمند سازی اعضای هیات علمی دانشگاه از تاریخ 16 شهریور ماه لغایت 19 شهریور ماه برگزار می شود تا بهره وری آموزشی از طریق فضای مجازی بیشتر شود و مهارت تولید محتوا ، سنجش و ارزشیابی نیز افزایش یابد.
وی گفت: مجازی شدن آموزشها به دلیل شیوع کرونا فرصت خوبی را فراهم کرد تا رویکرد جدیدی در بخش آموزشی دانشگاه ها ایجاد شود؛ به نحوی که قادر هستیم با توجه به تجارب ترم قبلی ، ضمن برگزاری تمامی دروس نظری در سامانه مجازی برخی از دروس نظری- عملی و یا عملی و کارگاهی را نیز در سامانه بصورت مجازی ارایه کنیم و تنها بخشی از کلاسهای کارگاهی که نیاز به ابزار و دستگاه دارند را با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بصورت حضوری برگزار نماییم.
خانم دکتر آزادی؛ اضافه شدن رشته ارتباط تصویری در مقطع ارشد را خبری خوب در بخش توسعه رشته ای مورد پذیرش دانشگاه عنوان کرد و افزود: رخداد جدید دیگر در دانشگاه و با شروع ترم جدید، پذیرش دانشجوی شبانه است که این دانشجویان با همراهی دانشجویان روزانه در کلاسهای مجازی و یا حضوری شرکت می کنند. همچنین در رشته پژوهش هنر مقطع دکتری این موافقت بعمل آمده است تا با توجه به ظرفیت های موجود اعضای هیأت علمی امسال در سه گرایش تجسمی، صنایع دستی و پژوهش هنر مصاحبه داوطلبان دکتری صورت پذیرد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر اصفهان درباره پذیرش های جدید مقطع دکتری هم گفت:برای دانشجویان مقطع دکتری برنامه ریزی شده است که تا 20 مهر مرحله مصاحبه بصورت مجازی برگزار شود به محض اعلام نتایج از طرف وزارت علوم، فرایند آموزش دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی آغاز خواهد شد.




تاریخ:
1399/06/16
تعداد بازدید:
4503
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal