۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نشست روز جهانی صنایع دستی به میزبانی دانشکده صنایع دستی:
صنایع دستی و راهکارهای برون رفت از چالش های کرونا
صنایع دستی و راهکارهای برون رفت از چالش های کرونا
فضای مجازی قابلیت های خوبی را برای آموزش یا رونق صنایع دستی داراست.
رییس دانشکده صنایع دستی دانشگاه هنر اصفهان که به مناسبت روز جهانی صنایع دستی در جلسه ای، میزبان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان بود گفت: در شرایط فعلی که محدودیت برای حضور در دانشگاه وجود دارد، باایجاد تمهیدات لازم آموزش و کلاس های دانشکده تعطیل نگردید و لذا بر ادامه فعالیت دانشکده صنایع دستی در دوران شیوع کرونا تاکید شد.
آقای دکتر خواجه احمد عطاری با اشاره به این که آموزش های مجازی راهگشای مشکلات فعلی در بحث آموزش است گفت: آموزش از طریق فضای مجازی در قالب فیلم، این امکان را به خوبی فراهم ساخت که تعلیم و تعلم در بین دانشگاه و دانشجو متوقف نشود.
وی افزود: صنایع دستی با توجه به ویژگی های خود و قابلیت اجرای فردی و کارگاهی می تواند بدون تعطیلی اما به صورت محدود ادامه یابد و می طلبد که فعالین در این عرصه موقعیت برپایی کارگاه را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فراهم کنند.
آقای جعفر جعفرصالحی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان هم در این جلسه ضمن حمایت از ایده های دانشکده صنایع دستی دانشگاه هنر اصفهان برای آموزش و بهره گیری از راهکارها، برای برون رفت از چالش کرونا گفت: برای جبران خسارت ناشی از دوران شیوع کرونا برای هنرمندان آسیب دیده تسهیلاتی فراهم شده است.
آقایان شیردلی رییس اتحادیه صنایع دستی و مهندس رضوی از مجموعه داران خصوصی و موفق در بخش صادرات صنایع دستی، از دیگر اعضای این جلسه بودندکه نظرات کارشناسی خود را در حوزه آموزش و فروش صنایع دستی در دوران کرونا بیان کردند.
در این جلسه نیز اعضای هیأت علمی دانشکده صنایع دستی دانشگاه هنر اصفهان بصورت ارتباط تصویری برخط در این جلسه شرکت کردند و نظرات و پیشنهادات خود را با موضوع صنایع دستی و چالش های دوران کرونا مطرح کردند.
 
 
تاریخ:
1399/03/26
تعداد بازدید:
3653
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal