۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
برگزاری امتحانات دانشگاه طبق برنامه زمان بندی اعلام شده در سایت به صورت غیر حضوری در سامانه آموزش مجازی
برگزاری امتحانات دانشگاه طبق برنامه زمان بندی اعلام شده در سایت به صورت غیر حضوری در سامانه آموزش مجازی
امتحانات پایان ترم دانشگاه از 14 تیر لغایت 26 تیر ماه طبق برنامه زمان بندی اعلام شده به صورت غیر حضوری و در سامانه آموزش مجازی برگزار خواهد شد.
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با اشاره به برگزاری امتحانات در تاریخ فوق گفت: 12 شهریور مهلت تحویل پایان نامه و 31 شهریور حداکثر تاریخ مصوب برای دفاع از پایان نامه ها است .
خانم دکتر مهرناز آزادی با اشاره به بارگزاری فرم های جدید ارزشیابی متناسب با دروسی که در سامانه آموزش مجازی برگزار شده است بر روی سامانه آموزشی دانشگاه گفت : از 4 تیر تا 11 تیر فرم های ارزشیابی باید تکمیل شوند و برای استادان نیز به منظور ارزیابی سامانه آموزش مجازی فرم ارزشیابی تهیه شده تا معایب برطرف و نقاط قوت این سامانه آموزشی تقویت شود.
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به دانشجویان توصیه کرد: از حذف درس یا حذف ترم تا حد ممکن خودداری کنند چون این موضوع آرایش دروس آنها را در ترم های بعدی تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی افزود: امتحان جامع مقطع دکتری هم در صورت سفید بودن وضعیت به صورت حضوری در نیمه دوم شهریور برگزار می شود.
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر اصفهان کفت: با اجازه و مصوبه ستاد ملی کرونا چنانچه وضعیت اصفهان سفید باشد برگزاری امتحان جامع مقطع دکتری به صورت حضوری برنامه ریزی شده است.
خانم دکتر مهرناز آزادی درباره ارائه گواهی بسندگی زبان برای ورود به امتحان جامع هم گفت به نظر می رسد فعلا در کشور امتحان زبان انگلیسی برگزار نشده است و اگر شرایط به همین منوال ادامه داشته باشد بزودی برای این دسته از دانشجویان شرایط جدید اعلام تا رفع نگرانی شود.
وی گفت: از معاونت پژوهشی دانشگاه در خواست شده است تا شرایطی فراهم شود که کتاب های مورد نیاز دانشجویان به صورت فایل مجازی تامین و در اختیار آنها قرار داده شود.
تاریخ:
1399/03/21
تعداد بازدید:
4052
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal