دانشگاه هنر اصفهان
1399/06/17 /Dorsapax/Data/Sub_0/File/enews_EToolsFile_IMG_0673-0e46e9de-3d75-451d-8ab2-906e11122854.JPG
افق جدید همکاری های دانشگاه هنر اصفهان و صدا وسیمای مرکز اصفهان
 دانشگاه هنر اصفهان قابلیتهای فراوان برای معرفی فرهنگ و هنر ایران، از طریق صدا وسیما دارد.
معاون نظارت و ارزیابی صدا وسیمای مرکز اصفهان با حضور در دانشگاه هنر اصفهان و نشست با مسئولان این دانشگاه با تاکید بر ظرفیتهای قابل انعکاس دانشگاه هنر از طریق شبکه اصفهان گفت: با مشخص شدن و معرفی رابطین صدا وسیما و دانشگاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیتهای بالفعل صدا و سیما می توان در جهت معرفی بیشتر دانشگاه هنر و دستاوردهای ان اقدام نمود.
آقای پرورش افزود:در صدا و سیمای مرکز اصفهان در بخشهای صدا، سیما و خبر این قابلیت وجود دارد تا از نخبگان دانشگاه هنراصفهان در زمینه استادان، دانشجویان و کارشناسان زبده بهره گیری شود و هنر و فرهنگ این مرز و بوم بیش از پیش معرفی شود.
در این نشست حجت الاسلام ابطحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اصفهان هم با برشمردن توان علمی و هنری و ظرفیتهای دانشگاه، بر تعامل دو سویه این دانشگاه و صداو سیمای مرکز اصفهان تاکید کرد و گفت: دانشگاه هنر می تواند در زمینه های مختلف در قالبهای مورد نظر صدا و سیما تولید محتوا کند و شبکه اصفهان نیز این آثار را در نوبت پخش قرار دهد.
در این جلسه همچنین دکتر محمدی راد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از مسئولان صدا وسیمای مرکز اصفهان خواست تا در فضای رسانه ای، تولیدات استادان و دانشجویان معرفی شود و دغدغه های رسانه ای دانشگاه از این طریق برطرف شود.
همچنین آقای دکتر قلعه نویی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از خطر سرقت اصالتهای هنری ایران و ثبت به نام کشورهای دیگر هم سخن گفت و افزود: تلاش می کنیم تا هنرهای اصیل و نو آوری های هنری استادان و دانشجویان را از طریق صدا وسیما معرفی کنیم و درباره سرقت اصالتهای هنری توسط کشورهای دیگر اطلاعات لازم را به جامعه بدهیم.
در پایان این نشست مصوب شد ارتباط دانشگاه هنر اصفهان و صدا وسیمای مرکز اصفهان در قالب کمیته مشترک برقرار شود تا در خصوص تعاملات رسانه ای و تولید محتوا تصمیمات و مقدمات فراهم گردد.
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 4167
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal