دانشگاه هنر اصفهان
اعلام فراخوان پذیرش آثار در جشنواره هنری ادبی جهاد سلامت
شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان برای ایجاد بستر گزارش و ثبت هنرمندانه از همدلی مومنانه و مشارکت اجتماعی در مبارزه با کرونا و پیرو فرمایشات ولی امر مسلمین، اقدام به برگزاری جشنواره هنری ادبی جهاد سلامت نمود.
بنابر اعلام دفتر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «کاش کسانی بتوانند مثل شهید آوینی این جهاد عظیم و عمومی را روایت کنند؛ همچنان ‌که شهید آوینی با آن بیان شیرین و زیبا و اثرگذارِ خودش توانست جزئیّات جبهه را برای ما روایت بکند و آن را ماندگار بکند. کاش کسانی بتوانند این کار را بکنند.» با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه بر آن شد تا از همه اعضای خانواده دانشگاه هنر اصفهان اعم از دانشجویان، دانش آموختگان، استادان هیئت علمی و حق التدریس ،کارمندان و بازنشستگان بخواهد تا با شرکت در جشنواره جهاد سلامت، سهمی در ثبت تاریخی افتخارات ملی و تلاش جهادی کادر درمان، گروه های جهادی و مردم در مبارزه با ویروس کرونا که حس رایحه خوش خدمات و پشتیبانی دوران دفاع مقدس را انتقال می دهد، داشته باشند.
دانشگاهیان می توانند آثار خود را با توجه به اهداف اعلام شده در فراخوان در رشته های موشن گرافیک، پوستر، اینفو گرافیک، عکس، فیلم کوتاه، ویدئو آرت، نماهنگ، پویا نمایی، نقاشی، نگارگری، طراحی، کاریکاتور، دل نوشته، شعر، داستان، داستانک و روایت به نشانی jelvehgah@aui.ac.ir ارسال نمایند. مهلت ارسال آثار تا 23 مرداد ماه، روز مقاومت اسلامی تعیین شده است.
لذا از تمامی دانشگاهیان دانشگاه هنر اصفهان دعوت می شود نسبت به خلق آثار و ارسال تصاویر آن، در این جهاد بزرگ سهیم باشند. ذکر این نکته لازم است که شورای هماهنگی بسیج دانشگاه، از بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان تشکیل شده است.
 
 
تاریخ:
1399/04/29
تعداد بازدید:
7468
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal