دانشگاه هنر اصفهان
تداوم ارائه خدمات آموزشی غیرحضوری در دانشگاه تا عادی شدن شرایط
تداوم ارائه خدمات آموزشی غیرحضوری در دانشگاه تا عادی شدن شرایط
دانشجویان برای پیگیری امور مربوط به خود نیاز به حضور فیزیکی در دانشگاه ندارند.
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با تشریح روند فعالیت های این معاونت در ارائه خدمات به دانشجویان گفت: با ایجاد ایمیل و در اختیار قراردادن آن به دانشجویان و مدیران گروه ارتباط دانشجو با دانشگاه را فراهم کردیم و دانشجویان می توانند از طریق ایمیل که در سایت دانشگاه در بخش سامانه آموزش مجازی و همچنین در سایت دانشکده ها اعلام شده است با دانشکده ها و آموزش ارتباط برقرار کنند و مسائل و موارد خود را پیگیری کنند.
خانم دکتر مهرناز آزادی گفت: با اقدامات انجام شده تلاش کردیم که حضور دانشجو در دانشگاه به صفر برسد و مواردی همچون دفاع از پروژه های نهایی کارشناسی، دفاع پایان نامه ها، ارائه طرح نامه دکتری، ارائه سمینارها، پیش دفاع و دفاع از طریق سامانه آموزش مجازی پیگیری و انجام شود.
وی گفت: فرم مجوز دفاع برای مقطع تحصیلات تکمیلی و همچنین فرم تمدید سنوات برای هر سه مقطع در سامانه گلستان بارگزاری شده است و نیاز حضور فیزیکی دانشجویان نیست . دانشجویان کارشناسی از طریق ارسال ایمیل به کارشناسان گروه می توانند اقدام نمایند.
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزود: در صورتی که این شرایط ادامه داشته باشد برای ترم آینده نیز برگزاری کلاس های مجازی و ارائه خدمات غیر حضوری به نفع مطلوب برنامه ریزی شده است.
تاریخ:
1399/03/21
تعداد بازدید:
3614
منبع:
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal