دانشگاه هنر اصفهان
اطلاعیه اداره رفاه در خصوص وام های دانشجویی
لطفا اطلاعیه را دقیق بخوانید
ضمن تأکید مؤکد بر مطالعه مطالب موجود در بخش اداره رفاه دانشجویان سایت دانشگاه درخصوص شرایط، چگونگی بهره مندی از وام، و قوانین مربوط به بازپرداخت وام و تعیین تکلیف بدهی برای اشراف کامل بر قوانین،
لازم است در بازه زمانی 15/ 11 /98 لغایت 9/ 12 /98 با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان، درخواست وام های مورد نیاز خود را ثبت کنید. به منظور رسیدگی سریعتر به درخواست ها و پرداخت به موقع، لازم است هرچه سریعتر ثبت نام خود را انجام دهید تا اداره رفاه امکان ارسال لیست ها تا قبل از دهم اسفندماه را داشته باشد. در غیر این صورت، پرداخت وام هایی که در خواست آنها در فاصله زمانی 10/ 12 /98 تا 17/ 12 /98 ثبت شود، در سال 99 انجام خواهد شد؛ درخواست های پس از 17/ 12 /98 به هیچ عنوان قابل رسیدگی و تأیید نیستند.
دانشجویان مقطع دکتری که وام تحصیلی ویژه مقطع دکتری را دریافت می کنند، از ثبت درخواست وام تحصیلی عادی پرهیز کنند؛ در غیر اینصورت وام تحصیلی تأیید می گردد و وام تحصیلی ویژه آنان تأیید نخواهد شد و مسوولیت آن به عهده شخص دانشجو است.
درخصوص دانشجویان مقطع دکتری، ثبت وام تحصیلی ویژه دکتری صندوق رفاه تا 30/ 2 /99 ، ثبت وام تحصیلی ویژه دکتری بانک توسعه تا 15/ 4 /99، و ثبت وام ضروری ویژه دکتری تا 17/ 12 / 98 امکان پذیر است.
دانشجویانی که کلیه ترم های مجاز تحصیل را از وام بهره مند شده اند، و دانشجویان ترم 10 کارشناسی و ترم 6 کارشناسی ارشد و ترم 9 دکتری به هیچ هنوان درخواست وام ثبت نکنند زیرا غیرمجاز بوده و قابل بررسی نیست.
برای درخواست و بهره مندی از وام میبایست شماره حساب بانک تجارت، سند تعهد محضری و گواهی کسر اقساط را به اداره رفاه دانشجویان ارائه داده باشید.
دانشجویان متقاضی وام ضروری میبایست علاوه بر ثبت درخواست در پورتال،فاکتور خریدی که بیش از 6 ماه از تاریخ آن نگذشته باشد و به نام آنها و دارای مهر و امضا و تاریخ باشد را نیز حداکثر تا تاریخ 7/ 12 /98 به اداره رفاه دانشجویان تحویل دهند؛ داتشجویان ترم 4 و 5 مقطع کارشناسی ارشد و ترم 8 مقطع دکتری، می توانند پرینت انتخاب واحد خود که درس پایان نامه در آن اخذ شده است را به عنوان فاکتور تحویل دهند. توصیه می شود که موارد مربوط به هر وام را از بخش مربوط به همان وام در بخش اداره رفاه سایت دانشگاه مطالعه کنید تا به حقوق خود آگاه بوده و از آن بهره مند شوید.
دانشجویان متقاضی وام ازدواج میبایست حتماً سند ازدواج و شناسنامه خود و همسر خود را به اداره رفاه دانشجویان ارائه نمایند. بنابراین در صورتی که مزدوج نیستید وام ازدواج را ثبت نکنید.
دانشجویان ساکن خوابگاه و دانشجویان ساکن منازل استیجاری در صورت تمایل میتوانند وام مسکن درخواست کنند.
ودیعه مسکن مجردی را به هیچ عنوان انتخاب نکنید.
وام ودیعه مسکن متأهلین مخصوص دانشجویان متأهلی است که سند ازدواج و شناسنامه خود و همسر و اجاره نامه معتبر منزل را به اداره رفاه دانشجویان تحویل داده باشند.
دانشجویان متقاضی وام عتبات میبایست حتما این سفر را انجام داده و گذرنامه خود را نیز به اداره رفاه دانشجویان ارائه داده باشند.
لطفاً از ثبت درخواست وام هایی که شرایط دریافت آن را ندارید خودداری کنید.
اداره رفاه دانشجویان
تاریخ:
1398/11/15
تعداد بازدید:
1005
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal